מטריקס הטמיעה מערכות אחסון של EMC ושרתים של דל ב-Picscout; ההיקף: 600 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת האחסון VNX 5300 של EMC, ושני מארזי שרתים של 16 להבים כל אחד, מדגמי M1000e Blade ו- M610 Blade ● השרתים שהוטמעו מציעים יכולת ניהול מרכזית של כל השרתים במארז וביכולת גידול דינמית, המאפשרת להוסיף שרתים במידת הצורך למארז ● עדאל כהן, מנמ"ר Picscout: "הפתרון שנבחר עונה על צרכי החברה, והוטמע במסגרת זמן קצרה, ללא פגיעה בעבודה השוטפת ובמשתמשי הקצה"

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס השלימה באחרונה פרויקט אחסון ושדרוג שרתים של EMC ו-דל (Dell) בחברת ההזנק הישראלית Picscout. הפרויקט ארך כחודשיים והיקפו הכספי עמד על כ-600 אלף שקלים.

PicScout מאפשרת לעלות על מפירי זכויות יוצרים באינטרנט בעזרת טכנולוגיה שמנתחת יחסים מסוימים בקובצי תמונה ומאתרת "טביעת אצבע" ייחודית. עילת הפרויקט היא הגידול המשמעותי בנפחי המידע, ובשל הדרישות לשיפור ביצועי מערכות החברה.

במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת אחסון VNX 5300 של EMC, במקום זו שהייתה, CELERRA NS20, אף היא של EMC. המערכת החדשה מציעה יכולות אינטגרציה עם הסביבה הווירטואלית ורמות הביצועים גבוהות שהיא מספקת, בייחוד לסביבות הקבצים. כמו כן, הותקנו שני מארזי שרתים של 16 להבים כל אחד, מדגמי Dell M1000e Blade ו-Dell M610 Blade, בנוסף לשרתים ששימשו את החברה קודם לכן. הדגמים שהוטמעו הם בעלי יכולת ניהול מרכזית של כל השרתים במארז וביכולת גידול דינמית, המאפשרת להוסיף שרתים במידת הצורך למארז. בנוסף, מאפשרים הדגמים חיסכון בחשמל ובאנרגיה.

עדאל כהן, מנמ"ר Picscout, מסר כי "החברה ידעה מאז הקמתה צמיחה משמעותית בפעילות מדי שנה, דבר שהתבטא, מטבע הדברים, גם בגידול של כמות המידע אותה היא מאחסנת. הפתרון שנבחר עונה על צרכי החברה, והוטמע במסגרת זמן קצרה, ללא פגיעה בעבודה השוטפת ובמשתמשי הקצה".

לדברי צחי דרור, מנהל מרכז התמחות אחסון וגיבוי בחטיבת אינטגרציה ותשתיות, "הפתרון שהוטמע בפרויקט ישרת את צרכי האחסון של Picscout במשך שנים. הפתרון מאפשר יעילות וחיסכון בנפח אחסון הודות לטכנולוגיית ה-FAST Cache במערכת, חיסכון בחשמל ובאנרגיה, ובנוסף זמן גישה מהיר בשל שימוש בטכנולוגיית פלאש (Flash)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים