תוכן שיווקי

לקראת אירוע | דניז ארקוסקון, מיקרוסופט: "יש לשבור את החומה שבין המפתחים והבודקים"

שילוב בין מפתחים ובודקים, אמרה ארקוסקון, אוונג'ליסטית לפלטפורמת הפיתוח של מיקרוסופט, "נדרש לא רק בשל הצורך בצמצום עלויות הפיתוח, אלא גם בשל הצורך לשחרר מוצרים לשוק מהר יותר מבעבר" ● ראיון לקראת אירוע מנהלי בדיקות תוכנה-מיקרוסופט ישראל ו-V-Ness, המרינה הרצליה

10/06/2012 14:58

"העדר החיבור בין מפתחים ובודקים הוא עניין מסורתי משכבר הימים שהשפיע על הפרודוקטיביות ואייכות המוצר. הסרת ההחומה בין שתי העולמות ואינטגרציה מלאה בינהם קריטיים ליישום של תהליך ALM ברמה הגבוהה ביותר", כך אמרה דניז ארקוסקון, אוונג'ליסטית לפלטפורמת הפיתוח של מיקרוסופט. ארקוסקון התראיינה לקראת אירוע מנהלי בדיקות תוכנה, שעורכות החברות מיקרוסופט ישראל ו-V-Ness, נס ישראל. האירוע ייערך החודש, במרינה בהרצליה.

שילוב שני צוותי העבודה הללו, של מפתחים ובודקים, אמרה ארקוסקון, נדרש לא רק בשל הצורך בצמצום עלויות הפיתוח, אלא גם בשל הצורך לשחרר מוצרים לשוק מהר יותר מבעבר. בעיה נוספת, ציינה, נובעת מכך שכאשר מפתחים מנסים למצוא "באגים" בפיתוח, הם בעלי משאבים מוגבלים  ועובדה זו מקשה לרדת לעומק הבעיה. דבר זה, הסבירה, מביא לכך שמחר יכולה להופיע תקלה דומה לה, כי סיבת הופעתה לא נחקרה לעומק.

"כלי Visual Studio 2010 של מיקרוסופט, אמרה ארקוסקון, מספק מענה לבעיות הללו במספר מישורים. באמצעותו ארגונים יכולים בקלות רבה מאי פעם, לזהות ולנתח מידע באופן שיסייע להם לקבל החלטות עסקיות נכונות. הוא מאפשר לארגונים בכל הגדלים ליצור במהירות יישומים מהימנים יותר, מאובטחים יותר וקלים יותר לניהול המשתמשים. Visual Studio 2010 הנו הכלי האולטימטיבי לפיתוח יישומים מהיר, שיתוף פעולה יעיל בצוות, וחוויות משתמש המהוות פריצת דרך".

בנוסף, הסבירה ארקוסקון, "VS 2010 כולל כלי פיתוח ואיתור באגים מהתקדמים ביותר, פונקציונליות של מסדי נתונים, מעצבים חזותיים לצורך פיתוח מהיר יותר באמצעות NET Framework 3.5, שיפורים מהותיים בכלי פיתוח באינטרנט ושיפורי שפה המזרזים את הפיתוח בכל סוגי הנתונים".

"רכיב ה-IntelliTrace לאיתור באגים בפתרון הבדיקות, בודק לעומק את סיבת הבעיה, ומאפשר למפתחים לעקוב אחר הבעיה ברמת שורות הקוד כאילו התוכנה פועלת, ולהקליטה באופן דומה לפעולתו של מקליט הוידיאו הביתי הישן. אוספי המידע יכולים להקפיא תמונות מצב של סביבות פיתוח ותצורות, וכך המפתחים יכולים לראות מה השתבש והיכן".

"ארגונים מבינים שמערך הכלים שלנו מסוגל להביא לפיתוח יעיל ואפקטיבי יותר, תוך הידוק שיתוף הפעולה בין המפתחים והבודקים, וצמצום עלויות הפיתוח", סיכמה ארקוסקון אשר תהיה המרצה המרכזית בכנס זה.

אירועים קרובים