OMC רכשה 75% מאור-טק.נט תמורת שישה מיליון שקלים

החברה פותחת בתחרות חזיתית מול מיקרוסופט 365, שכמו OMC מציעה שירותי מיחשוב ענן ● החברה הישראלית מציעה את השירותים הללו כספקית תשתית כשירות, ופועלת גם ברחבי העולם ● לדברי יוחאי אזולאי, מנכ"ל משותף ב-OMC, "נשקיע סכומים ניכרים בפיתוח והרחבת השוק של אור-טק.נט בישראל, ונהפוך למובילי השוק של יישומי מיקרוסופט בענן"

OMC רכשה 75% מהבעלות של אור-טק.נט (or-tec.net) תמורת שישה מיליוני שקלים. בשל הרכישה היא עוברת לתחרות חזיתית מול מיקרוסופט 365 של מיקרוסופט (Microsoft), שכמו OMC מציעה שירותי מיחשוב ענן. החברה הישראלית מציעה את השירותים הללו כספקית תשתית כשירות (PaaS) ופועלת גם ברחבי העולם. בעלי החברה הם אסף ויוחאי אזולאי, ויש לה תשתיות מיחשוב ענן בישראל, ארצות הברית, אירופה ואסיה.

אור-טק.נט מספקת אף היא שירותי מיחשוב ענן ומתמחה בפתרונות תוכנה כשירות (SaaS), כמו גם ,Hosted Exchange ,SharePoint ,CRM שרתים וירטואליים ומשרד וירטואלי במיכון מלא למפיצים ולספקי תקשורת גדולים. כמו כן, היא מציעה פתרונות מורכבים של אבטחת מידע, שרידות ופתרון כולל לשירותים מנוהלים, משמע – העתקה כוללת לענן. החברה, בבעלות אורן אלימלך, דמיר בן מנשה וקרן ההשקעות MVP, מנוהלת על ידי סבינה בירן וג'קי אהרון. היא פועלת בשוק החל מ-2002 ומתמחה בעולם הפתרונות של מיקרוסופט.

לדברי יוחאי אזולאי, מנכ"ל משותף ב-OMC, "רכישת הפעילות תגדיל את סל המוצרים של שתי החברות ותאפשר לנו להציע פיתרון שיוכל להתחרות בהצלחה בפיתרון ה-365 של מיקרוסופט". אזולאי הסביר שהשילוב בין פתרונות החברות והמומחיות שנצברה בהן מאפשרים לספק מענה ושירות המותאמים טוב יותר לשוק המקומי, ביחד עם יישומים מובנים המותאמים לשפה העברית. לדבריו, "השילוב של אור-טק.נט עם OMC, הפעילה גם בשווקים הבינלאומיים, מייצר יתרונות יחסיים לשתי החברות ומאפשר להן להתרחב – – הן בשוק המקומי והן בשוק העולמי".

הוא הוסיף, כי "נשקיע סכומים ניכרים בפיתוח והרחבת השוק של אור-טק.נט בישראל, ונהפוך למובילי השוק של יישומי מיקרוסופט בענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים