תשדיר הפרסום הראשון לטוויטר שודר במהלך מרוץ מכוניות

בפרסומת מככב נהג מרוצים פופולארי אוחז במכשיר iPhone, כאילו כדי לצלם תמונה ● על מנת לראות מה הוא צילם מזמינה הפרסומת את הצופים לכתובת באתר בה ימצאו שפע ציוצים שעוסקים במרוץ ● עם זאת, להערכת מומחים, הפרסומת פונה דווקא לאנשי פרסום, במטרה שישלבו את טוויטר במסעות הפרסום אותם הם מנהלים

תשדירי פרסום בטלוויזיה סייעו להעניק לגוגל (Google) פנים אנושיות יותר, וכעת נראה שגם בטוויטר (Twitter) מבקשים לפנות אל ליבו של הציבור.

במהלך מרוץ המכוניות פוקונו 400 מסדרת נסקא"ר 2012 ששודר בארצות הברית בסוף השבוע שודרה פרסומת בת 15 שניות לרשת החברתית שבה רואים את נהג המרוצים בראד קוזלובסקי אוחז במכשיר iPhone, כאילו כדי לצלם תמונה. על מנת לראות מה צילם קוזלובסקי מזמינה הפרסומת את הצופים לכתובת Twitter.com/#nascar, בה ימצאו שפע ציוצים שעוסקים במרוץ.

בהודעה שפרסם בבלוג אומיד אשטרי, המנהל המופקד על תחום הספורט בטוויטר, הוא ציין שמדובר במעין ניסוי שמציג דף מיוחד לסיקור של אירוע ספורט בטוויטר. לדבריו, דף זה יכול לספק מידע ממקומות ומאנשים שמצלמות הטלוויזיה אינן מגיעות אליהם.

על פי ההערכות בענף, התשדיר נועד בעיקר כדי להמחיש לאנשי פרסום את יכולות המדיה של טוויטר ולעודד אותם לשלב את האתר במסעות הפרסום אותם הם מנהלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים