מרומניה באהבה

שיתוף הפעולה בין תעשיות ההומלנד סקיוריטי והדיפנס – שקיימו מאגד האבטחה ב-15 במאי עם אנשי מפתח, ממשל ונציגי זרועות הביטחון ברומניה, ממשיך להתקיים. כך, קיימו נציגי MIW ונציגי נספחות ישראל בבוקרשט הופעה לחיזוק קשרי העבודה בין התעשיות הביטחוניות בשתי המדינות.

במסגרת האירוע הציגה IDO Securty הישראלית מערכת לגילוי מתכת בנעליים, המסוגלת לזהות את כל סוגי המתכות המוסתרות בתוך וסביב נעלי הנבדק. שימושים אפשריים של המערכת כוללים שדות תעופה, מעברי גבול, תחנות רכבת, נמלים, מתקנים צבאיים ומשטרתיים, בנייני ממשלה, בנקים ומוסדות נוספים. המערכת מיועדת לנקודות בידוק. תהליך הסריקה עבור כל נבדק קצר יחסית, כ-2 עד 4 שניות לבדיקה (לפי הדגם), מה שמאפשר מעבר מהיר.

לדברי דוד חוה, מנכ"ל MIW, "אנו מתכננים, יחד עם אנשים ומחשבים, ללוות את האירוע השנתי כבר משלב מוקדם זה, ולהשיק בימים הקרובים אתר שיתמוך בפורום קבוע בין הגופים בשני המדינות. האירוע השנתי ישמש עוגן, סיכום והתנעה מחדש של פעילויות משותפות".

יניב בירן, מנכ"ל IDO Securty, אמר כי "אנחנו גאים מאוד על הזכייה האחרונה במכרז באזרבייג'ן, ונמשיך את תהליך ההתרחבות השיווקית הגלובלית והוספה של טכנולוגיות חדישות ונוספות לסל המוצרים שלנו".

מציגים את המערכת. מימין: אבישי רוטשטיין - מנהל שיווק ב-IDO Securty, ארתור הירשפלד (בשחור) - נציג החברה בבוקרשט

מימין: ארנון ארבל - נספח ישראל בבוקרשט, דוד חוה - מנכ"ל MIW

מימין: דניאל אדלר, סמנכ"ל שיווק 3Imind; שלומי דוידסקו, סמנכ"ל שיווק ורינט; ונציג ורינט בבוקרשט

ארנון ארבל, נספח ישראל ברומניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים