תוכן שיווקי

לשחק במגרש של הגדולים: מחשוב ענן לעסקים קטנים ובינוניים

13/06/2012 14:42

מומחי מחשוב רבים מעריכים כי בשנתיים הקרובות צפויים עסקים קטנים ובינוניים רבים להאיץ את כניסתם לתחום מחשוב הענן. כעת עומדת בפניהם השאלה: "כיצד לעשות זאת נכון?" בן נחום, מנהל מחלקת שירותי ענן בטריפל סי, חברת מחשוב הענן המובילה בישראל, עושה סדר בבלגאן וסוקר את מגוון שירותי הווירטואליזציה שמעמידה לרשותכם החברה.

מאז שנכנס לחיינו, מספק תחום מחשוב הענן יתרונות רבים ומשמעותיים לארגונים בכל גודל, החל מארגונים גדולים ומבוססים וכלה בעסקים קטנים. בתקופה האחרונה ניתן לראות כיצד הולכת ומתחזקת מגמת אימוץ הפתרונות הוירטואליים על ידי ארגונים בינוניים וקטנים (SMB), מגמה טבעית ומתבקשת, שמקורה ביתרונותיה הרבים של הווירטואליזציה עבור עסקים אלו. מעבר ליתרון הברור של חיסכון כלכלי, בטווח הארוך, והפחתת העלויות השוטפות, בטווח הקצר, מציע המעבר לווירטואליזציה מגוון רחב של אפשרויות לעסקים אלו, ביניהם: גמישות, זריזות ושרידות של מערכות המחשוב, הבטחת ההמשכיות העסקית, שיפור בניצול החומרה ויכולת גידול אינסופית, המותאמת לגידול בפעילות העסקית.

המושג "מחשוב ענן" מכיל בתוכו כיום 3 קבוצות שירותים מרכזיות: הראשונה מציעה תוכנה כשרות (SaaS), מגוון יישומים המסופקים באמצעות רשת האינטרנט, השנייה מציעה פלטפורמה כשרות (PaaS), מגוון מערכות דוגמת SQL ו-OS, והשלישית מציעה תשתית כשרות (ITaaS), מגוון פתרונות שרתים ואחסון. את כל קבוצות השירותים הללו מציעה טריפל סי במודל תשלום לפי שימוש, בזמינות מלאה, ללא השקעה ראשונית בחומרה או ברישיונות וללא עלויות תחזוקה וניהול. כך, יכולים עסקים קטנים ובינוניים ליהנות משימוש במוצרי פרימיום, אשר היו עד כה נחלתם של ארגונים גדולים ומבוססים בלבד, תוך אפשרות לגידול או קיטון על פי צורך ולפי דרישה.

שירות נוסף המציעה טריפל סי, אף הוא אידאלי עבור עסקים קטנים ובינוניים, הוא שירות דואר אלקטרוני מתקדם ומאובטח, המאפשר חיסכון בעלויות והנאה משרת דואר אלקטרוני אישי. השירות מציע בחירת תיבות הדואר האלקטרוני, Exchange או POP3/IMAP4, בלווי חבילת שירותי דואר אלקטרוני מתקדמים: חיבור לממשק ה-Outlook, שיתוף אנשי קשר ויומנים, ניהול עצמאי באמצעות פורטל ניהול, גישה לדואר וליומן מכל מקום, סנכרון מלא לטלפונים חכמים, ממשק אינטרנט מלא (Web access) וגיבוי מלא לדואר.

כללי זהב לכניסת עסקים קטנים ובינוניים לענן:

1.    זמינות וגמישות: חברת טריפל סי מעמידה לרשות לקוחותיה, בכל הגדלים, מגוון שירותי מחשוב ענן בזמינות מידית, באופן המאפשר שליטה וגמישות מלאים ללקוחות. ניהול השירותים מתבצע באופן עצמאי דרך פורטל הניהול של טריפל סי ומאפשר אוטומציה מלאה של השירותים. שדרוגים ועדכוני גרסאות מבוצעים באופן אוטומטי ומבטיחים ללקוחות הנאה תמידית מהגרסה המעודכנת ביותר. מתקן האירוח של טריפל סי הוא מתקן ברמת זמינות גבוהה (99.995% Uptime).

2.    אבטחה: מגוון שירותי מחשוב הענן של טריפל סי עומדים בתקנים המחמירים ביותר של אבטחת מידע, עובדה המאפשרת הגנה מקסימלית על המידע יקר הערך של החברות הנמנות על לקוחותיה.

3.    היעדר התחייבות: חברת טריפל סי מציעה, מיום הקמתה, שירותי מחשוב ענן ברמה הגבוהה ביותר וללא התחייבות, זאת מתוך השאיפה לספק גמישות מלאה וחסכון בעלויות בעת השימוש בשירותי הענן, באופן המאפשר גם לארגונים קטנים ליהנות משירותים שדרשו עד כה השקעה נרחבת של משאבים.

לסיכום חשוב כי מנהלים בארגונים, קטנים כגדולים, העומדים כיום בפני השאלה "כיצד להיכנס נכון לענן?" יתייעצו עם מומחים מנוסים בתחום, כדי שהכניסה לענן תהיה חלקה ותהלום את צרכי הארגון. בחירה נכונה של המוצרים האיכותיים ושל אנשי המקצוע המנוסים הינה קריטית להצלחת מעבר החברה לענן.

אירועים קרובים