תביעה: מנהלת מכירות באורקל סינגפור נסחטה מינית על ידי בכיר בממשל

לפי כתב התביעה שהגישה העובדת, ראש הסוכנות למלחמה בסמים בסינגפור דרש ממנה לקיים עימו יחסי מין ארבע פעמים - פעמיים כשעבדה באורקל ופעמיים כשעבדה בהיטאצ'י - "לקידום האינטרס העסקי של החברות" ● אורקל לא הגיבה לידיעה ובהיטאצ'י אמנם אישרו שהעובדת הועסקה אצלם אולם מסרו שלא ידוע להם דבר על הפרשה ● נגד הבכיר תלויים ועומדים אישומים בגין ארבעה סעיפי שחיתות

ססיליה סו שיו נאנג, מנהלת מכירות באורקל (Oracle) סינגפור, נסחטה מינית על ידי נג בון גאי, לשעבר ראש הסוכנות למלחמה בסמים במדינה – כך עולה מכתב תביעה שהוגש נגדו שלשום (ג').

על פי כתב התביעה, גאי דרש מנאנג לקיים עימו יחסי מין ארבע פעמים – פעמיים בדצמבר האחרון, בעת שעבדה באורקל, ופעמיים נוספות לפני כן, כשעבדה בהיטאצ'י (Hitachi). "טובות ההנאה המיניות אותן דרש גאי נועדו לסייע לקידום האינטרס העסקי של החברות", טוענת נאנג בכתב התביעה.

אורקל סירבה להגיב על הידיעה ולא פירטה האם נאנג עדיין מועסקת בחברה. בהיטאצ'י אישרו, כי נאנג הועסקה אצלם בעבר ומסרו שלא ידוע להם דבר על החקירה או על התביעה.

נגד גאי, ששימש בתפקידו עד ינואר האחרון, וכעת משוחרר בערבות, תלויים ועומדים אישומים בגין ארבעה סעיפי שחיתות. אם יימצא אשם, הוא עומד בפני מאסר של חמש שנים וקנס של 100 אלף דולרים סינגפוריים בגין כל אחד מסעיפי אישום. עורכי הדין המייצגים אותו מסרו, כי יתנגדו במהלך המשפט לאישומים וכי הלקוח שלהם מאמין שלא היה פקיד מושחת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים