AMD תשלב מעבדי ARM עם מעבדי x86

מדובר בשילוב של מערכת על שבב המבוססת על מעבד ARM Cortex A5, שאחת התכונות שלו היא התמיכה בטכנולוגיה שזכתה ב-ARM לכינוי TrustZone ● לפי AMD, השילוב יספק למעבדים שלה יכולות אבטחה חזקות יותר

AMD, יצרנית המעבדים השנייה בגודלה לשוק ה-PC, תשלב במעבדיה שלה מעבדים של ARM, יצרנית טכנולוגיית השבבים המובילה לשוק המובייל. מדובר בשילוב של מערכת על שבב המבוססת על מעבד ARM Cortex A5, שאחת התכונות שלו היא התמיכה בטכנולוגיה שזכתה ב-ARM לכינוי TrustZone. לפי AMD, השילוב יספק למעבדים שלה יכולות אבטחה חזקות יותר.

ה-TrustZone הוא טכנולוגיה – או מערך פקודות – שמשולבת בכל המעבדים הפופולאריים שמציעה ARM לשוק הטלפונים החכמים והטאבלטים. כך, למשל, שירות הווידיאו לפי דרישה נטפליקס (Netflix) מזרים חלק מהתכנים שלו למכשירים ניידים על ידי שימוש באמצעי אבטחה זה.

ל-AMD יש אספירציות לחדור לשוק הטאבלטים ולהתחרות גם במחשבי ה-Ultrabook של אינטל (Intel), מה שלדעתה יחזק את מעמדה בשוק. לפי AMD, מדובר בפיתוח של גישת אבטחה מוגדרת וקשיחה עבור מיליארדי מכשירים שמחוברים לאינטרנט, החל בשרתים וכלה בטאבלטים, כשכולם נדרשים להעברת מידע מאובטחת, אותה הם יספקו בעזרת ה-TrustZone.

החברה מתכוונת להשיק פלטפורמות פיתוח ראשונות שמשלבות בין ה-TrustZone למעבדי ה-x86 APU שלה בשנת הפעילות הבאה, וב-2014 היא מתכוונת להרחיב אותן לחלק גדול יותר מפורטפוליו המעבדים שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים