המחיר של Windows RT ליצרניות טאבלטים OEM עומד על 85 דולרים

בשיחות שניהלו אנשי אתר VR-Zone עם נציגים של מספר יצרניות OEM, המחירים שהן נדרשו לשלם עבור חלונות 8 בגרסת ה-ARM שלה נעו בין 80 ל-95 דולרים, ובאופן ממוצע - כ-85 דולרים ● מחיר זה זהה למחיר אותו דורשת כיום מיקרוסופט עבור עותק של חלונות 7 במהדורת Home Premium - המהדורה הפופולארית ביותר להתקנה במחשבי OEN

המחיר הממוצע אותו נדרשות לשלם יצרניות ה-OEM כדי לשלב את Windows RT בטאבלטים שלהן עומד בממוצע על 85 דולרים – כך חשף האתר VR-Zone. באתר טוענים שבשיחות עם נציגים של מספר יצרניות OEM, המחירים שהן נדרשו לשלם עבור חלונות 8 (Windows 8), בגרסת ה-ARM שלה, נעו בין 80 ל-95 דולרים, ובאופן ממוצע – כ-85 דולרים. מחיר זה זהה למחיר אותו דורשת כיום מיקרוסופט (Microsoft) עבור עותק של חלונות 7 (Windows 7) במהדורת Home Premium – המהדורה הפופולארית ביותר להתקנה במחשבי OEN, ניידים ונייחים כאחד.

לדעת גורמים בשוק, השילוב של טאבלט המבוסס על מעבד ARM עם חלונות 8 ברמת מחיר כזו לא יוכל לתת תחרות לטאבלטים אחרים בשוק, במיוחד לאלה שמבוססים על אנדרואיד (Android).

ההערכה היא שעם טאבלט המבוסס על מעבד ה-Tegra 3 של Nvidia, שעלות החומרים שהיא מספקת גבוהה מ-100 דולרים ליצרניות ה-OEM, ועם Windows RT במחיר של 85 דולרים, המחיר של הטאבלטים הראשוניים, הפשוטים יותר, ינוע בין 549 ל-799 דולרים. לעומת זאת, הטאבלטים היקרים יותר, עם תכונות פרימיום כאלה ואחרות, יגיעו גם ליותר מ-899 דולרים. מדובר ברמת מחירים שאינה אטרקטיבית במיוחד בהשוואה לשוק הנוכחי של הטאבלטים המבוססים על אנדרואיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים