עומר דרור, V-Ness: "הקמנו מעבדת בדיקות כי זה הרבה יותר כלכלי לארגונים רבים"

"עבור לקוחות רבים, ההשקעה בהקמת מעבדות בדיקות המבוססות על כלים ומוצרי מדף היא הוצאה שקשה להצדיק אותה במונחי ROI, ולצורך מתן מענה להם הקמנו את המעבדה", אמר דרור, מנהל V-Ness, חברת הבדיקות של נס ישראל ● לדבריו, "בשל העלייה בחשיבות תחום הבדיקות וההבנה בתועלות הטמונות בו, היקף הפעילות של הבדיקות שלנו צפוי לצמוח השנה ב-15%"

"עבור לקוחות רבים, ההשקעה בהקמת מעבדות בדיקות המבוססות על כלים ומוצרי מדף היא הוצאה שקשה להצדיק אותה במונחי ROI. לצורך כך, הקמנו אצלנו מעבדה המאפשרת לספק מענה לצרכים משתנים של לקוחות בארץ ובעולם. בשל העלייה בחשיבות תחום הבדיקות וההבנה בתועלות הטמונות בו, היקף הפעילות של הבדיקות שלנו צפוי לצמוח השנה ב-15%", כך אמר עומר דרור, מנהל V-Ness, חברת הבדיקות של נס ישראל.

דרור דיבר בפתח אירוע למפתחים ולבודקים שערכו מיקרוסופט (Microsoft) ישראל ו-V-Ness היום (ה') בביסטרו 56 במרינה בהרצליה.

לדבריו, "התקשורת בין הגורמים המעורבים במהלך תהליך של פיתוח או יישום שירות אינה הדוקה מספיק, ודרוש להעמיק אותה. לצד זאת, הגורמים המעורבים בתהליך הפיתוח, ובראשם המפתחים, נדרשים לאג'יליות – זריזות, גמישות ויכולת הסתגלות. יש לקצר את משך זמן ההגעה של המוצר או השירות לשוק. מה שחסר כיום לצוותי הפיתוח ושאר הגורמים המעורבים בתהליך, לרבות אנשי הבדיקות, הוא העמקה של התקשורת וניהול כלל התהליך בצורה מרכזית ואחודה. צריך לעשות זאת על מנת למנוע מצבים בהם תקלות תחזורנה על עצמן. לחילופין, הליך גילוי הבאגים יהיה ארוך מהנדרש. דרושה גם נראות במרוצת התהליך, עבור כל השותפים לו".

"מטרת הכנס היום היא הידוק הקשרים של הגופים עם מנהלי הבדיקות והצגת מפת הדרכים של מיקרוסופט לנושא הבדיקות בשנים הקרובות", אמר דרור. "מטרה נוספת היא הידוק הקשרים העסקיים בין מנהלי הבדיקות לבין עצמם ובינם למיקרוסופט ישראל ול-V-Ness".

הוא הוסיף, כי "עבודה משותפת בין כלל הגורמים השרויים בתהליך תגשר על הפערים ביניהם, תצמצם עלויות, תקצר משך הגעה של מוצר או שירות מפותחים לשוק ותביא לשיתוף מידע".

דרור ציין, כי V-Ness מונה כיום כ-400 יועצים לתחום וכי "ההתמחות שלנו היא שירותים מנוהלים לעולם הבדיקות".

הוא אמר שלקוחות החברה מחולקים לארבעה פלחים: חברות גלובליות ולקוחות אמריקניים של נס; גופי מו"פ, כשבהקשר זה הוא ציין ש-"בישראל, חלק משמעותי מהפעילות שלנו הוא מתן שירותים מנוהלים לגופי המו"פ של חברות טכנולוגיות"; קבוצה גדולה של מומחי בדיקות ויועצים המשולבים בפרויקטי IT; ובדיקות של מערכות מבצעיות-ביטחוניות, ש-"נעשות עקב החיבור שלנו ל-TSG, קבוצת המערכות הביטחוניות של נס".

בתום החלק המקצוע, נערכה תחרות ימית על גבי יאכטות בין כל משתתפי האירוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים