תוכן שיווקי

"ניתן להפחית את עלויות מיקור החוץ של ארגונים ב-15% לכל הפחות!"

כך טוען נוריאל חטב, מנכ"ל 'אורי תוכנה', שבמהלך 15 השנים האחרונות יצר מהפכת תמחיר בשוק מיקור החוץ המשולבת בלא מעט ציונות

14/06/2012 14:48

בעקבות מהפכת מחירים, הנמוכים בעד 25% מהמקובל בשוק, ארגונים מובילים במשק מעבירים את פעילות מיקור החוץ שלהם לאורי תוכנה. מהפכת תמחיר זו הנה חלק מתהליך מואץ של קומודיטיזציה שעבר בשנים האחרונות עולם מיקור החוץ. כפי שזה נראה כיום, חוקי המשחק השתנו וכיום כל ארגון ששוכר שירותי מיקור חוץ, בוחן בעצמו, בצורה מדוקדקת, את המועמדים המגיעים אליו ובוחר את הטובים ביותר. היות ונושא איכות האנשים נמצא תחת פיקוח הארגונים, הועבר מרכז הכובד למגרש המחיר. אי לכך, ארגונים המחפשים דרכים להפחתת עלויות השכר של עובדי מערכות המידע, מבלי לפגוע באיכות ההון האנושי, מקבלים מענה הולם לכך דרך חברות העושות שימוש בפיתרונות יצירתיים לאספקת עובדי IT מהשורה הראשונה ובעלויות הנמוכות משמעותית מאלו של החברות הגדולות. דוגמא לחברה כזו הנה 'אורי תוכנה', שמייסדה נוריאל חטב, הקים אותה לפני למעלה מ-15 שנים.

מקצועני IT בעלות הנמוכה בעד 25%
חטב שצמח דווקא בעולם חברות האינטגרציה הגדולות, זיהה מהר למדי את הפוטנציאל הטמון בשוק מיקור החוץ ואת ההזדמנות לספק אנשים איכותיים במתח רווחים נמוך יותר. בכדי לממש את החזון הקים חטב את החברה בעיר אשקלון, אזור שבו רמות המחירים המשולמות לכל אנשי האדמיניסטרציה, נמוכות משמעותית מאלו הנהוגות במרכז. הודות לכך הצליח חטב להקטין משמעותית את תקורות החברה. כאשר שילב זאת עם מתח רווחים נמוך יותר מזה המקובל בחברות הגדולות, הצליח חטב לספק עובדי IT מיומנים בעלות הנמוכה בכ-25% מזו המקובלת בשוק.

השמועה על השילוב יוצא הדופן בין אנשי תוכנה מובחרים ומחירים נמוכים, עשתה לה כנפיים וכיום 'אורי תוכנה' פעילה בעשרות פרויקטים בכל מגזרי המשק. חוסנה הכלכלי של החברה, ביחד עם הניסיון בן 15 השנים ועשרות הממליצים, הפכו אותה לכתובת מועדפת גם באותן חברות שבאופן מסורתי נטו לעבוד עם גופי מיקור החוץ הגדולים והממוסדים. גופי ענק בתחום ההיי-טק, הייצור ואפילו הפיננסים, הגיעו למסקנה כי ברמת העלויות הנמוכה כל כך, הפיתרון של אורי תוכנה מחייב לכל הפחות בדיקה. בעקבות ההתנסות המוצלחת וההמלצות החמות מקולגות בתחום, הפכו אנשי אורי תוכנה לאנשי מיקור החוץ המועדפים בארגונים אלו.

פעילות ענפה בארגונים מובילים
הפעילות של אורי תוכנה פרושה כיום בחברות ענק כמו אורקל, חדשות ערוץ 2, רשת, ערוץ הכנסת, חברת אהבה, משרד הביטחון, שטראוס עלית, משרד ראש הממשלה, ביטוח מנורה, שירותי בריאות כללית, אינטל, בנק יהב, נמל חיפה, NDS ועוד. חטב נראה גאה למדי כשהוא מספר על החברות להן הוא מספק את אנשיו הנמרצים, ואכן השיטה מוכיחה את עצמה. אורי תוכנה עברה בשנים האחרונות התרחבות בלתי רגילה המתבטאת בצמיחה של עשרות אחוזים בשנה. כיום עומד מספר המועסקים בחברה על כ-150 אנשי מיקור חוץ.

אחד הלקוחות מתאר את העבודה עם אורי תוכנה במילים הבאות: "במהלך השנים האחרונות הוכיחו לנו 'אורי תוכנה' כי ניתן לקבל רמת שירותים גבוהה ומקצועית יותר מזו שהייתה לנו ובעלויות נמוכות משמעותית. השילוב בין מקצוענות, שירות ומחיר טוב גורמים לנו לבחור מידי שנה מחדש ב'אורי תוכנה'. מבחינתנו לא מדובר רק בפיתרון כלכלי יותר אלא בהחלט גם בציונות – הגענו למסקנה שניתן לקבל פיתרונות באיכות גבוהה מבלי להרחיק עד חופי הודו, אלא בסה"כ עד לחופה של אשקלון".

אירועים קרובים