מיי-הריטייג' הישראלית חצתה את רף מיליארד הפרופילים

כמחצית ממיליארד הפרופילים של אילנות היוחסין במיי-הריטייג' שייכים לאנשים חיים ובאמצעותם יכולים בני המשפחה לתקשר עם קרוביהם ולשתפם בחקר ההיסטוריה המשפחתית ובזיכרונות משותפים ● באתר פועלים כיום כ-23 מיליון אילנות יוחסין, שנוצרו על ידי מיליוני משפחות ברחבי העולם, לגילוי שושלת היוחסין המשפחתית ולאיתור ושמירה על קשר עם קרובים ● גלעד יפת, מייסד ומנכ"ל מיי-הריטייג': "עם מיליארד פרופילים וכמה חידושים נוספים בקנה, אנו מצפים להמשך הגידול של מיי-הריטייג' בשנים הקרובות"

מיי-הריטייג' (MyHeritage), רשת המשפחות הישראלית הפופולארית באינטרנט, הודיעה על חציית רף מיליארד הפרופילים. במיי-הריטייג' פועלים כיום כ-23 מיליון אילנות יוחסין, שנוצרו על ידי מיליוני משפחות ברחבי העולם, לגילוי שושלת היוחסין המשפחתית ולאיתור ושמירה על קשר עם קרובים.

כמחצית ממיליארד הפרופילים של אילנות היוחסין במיי-הריטייג' שייכים לאנשים חיים ובאמצעותם יכולים בני המשפחה לתקשר עם קרוביהם ולשתפם בחקר ההיסטוריה המשפחתית ובזיכרונות משותפים. המחצית השנייה של הפרופילים שייכת לאנשים שנפטרו, והיא מאפשרת למשתמשים החיים לבדוק קשרי משפחה וליצור קשר עם קרובים חיים. למיי-הריטייג' פריסה ברחבי כל המדינות והיבשות והיא מהווה מקור עצום של מידע על היסטוריה משפחתית מתרבויות, דתות ורקעים אתניים שונים. אתר מיי-הריטייג' זמין ב-38 שפות.

ההתרחבות של החברה לתחום התוכן ההיסטורי, לאחר רכישת אתרי היסטוריית המשפחות WorldVitalRecords ו-FamilyLink בנובמבר 2011 וההודעה על כך שמיי-הריטייג' תספק את המידע המלא ממפקד האוכלוסין האמריקני מ-1940 ללא תשלום, הפכו את מיי-הריטייג' לאתר בולט גם בתחום חקר המשפחות. על מנת להגן על פרטיותם של המשתמשים, מידע על אנשים חיים אינו חשוף ומחקר על אילנות יוחסין מתאפשר על ידי  הזמנה בלבד.

אפליקציית מיי-הריטייג' לטלפונים סלולריים הושקה בדצמבר 2011, והיא מאפשרת למשפחות לשתף בחוויות מדי יום ולגלות את ההיסטוריה המשפחתית. על פי החברה, למעלה מ-750,000 איש הורידו עד כה את האפליקציה.

"פרופיל המיליארד הוא ציון דרך חשוב בתולדות הריטייג'", אמר גלעד יפת, מייסד ומנכ"ל מיי-הריטייג'. "אנו שואפים כל הזמן לפתח טכנולוגיות חדשות שמאפשרות שימוש יעיל ומשמעותי יותר במידע הרב שקיים במיי-הריטייג'. ככל שיותר מידע מועלה לאתר על ידי המשתמשים שלנו ברחבי העולם, כך יותר קשרים משפחתיים ומסמכים היסטוריים רלוונטיים נחשפים – ואלה מוסיפים מימד עומק נוסף להיסטוריה המשפחתית. עם מיליארד פרופילים וכמה חידושים נוספים בקנה, אנו מצפים להמשך הגידול של מיי-הריטייג' בשנים הקרובות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים