ארה"ב: נדחתה עתירה לחקור את מנהלי פייסבוק והבנקאים בעקבות ההנפקה

העותרים דרשו לזמן לחקירה בכירים מפייסבוק, בהם המייסד והמנכ"ל - מארק צוקרברג, וכן את הנציגים של מורגן סטנלי, ג'יי.פי. מורגן וגולדמן זקס, במטרה לבדוק האם בוצעה הונאה ● בית המשפט קבע, כי העותרים צריכים להגיש תביעה על סמך ראיות מוצקות, ואינם יכולים לדרוש חקירה כדי לקבוע אם יש מקום להגיש תביעה

מסתכל אל העתיד שמעבר לפייסבוק? מארק צוקרברג

בית המשפט המחוזי של מערב טקסס דחה אתמול (ד') עתירה שבה ביקשו המגישים להורות על חקירה של מנהלי פייסבוק (Facebook) והבנקאים שלקחו חלק בהנפקה, כדי לקבוע אם בוצעה הונאה. השופט בעתירה, לי ייקל, קבע כי העותרים צריכים להגיש תביעה על סמך ראיות מוצקות, ואינם יכולים לדרוש חקירה כדי לקבוע אם יש מקום להגיש תביעה.

בעתירה, שהוגשה על ידי משרד הפרקליטים Bogdan Rentea & Associates, דרשו העותרים לזמן לחקירה את מייסד ומנכ"ל פייסבוק – מארק צוקרברג, מנהל הכספים הראשי – דייוויד אברסמן, החשב הראשי – דייוויד ספילן, וכן את הנציגים של מורגן סטנלי (Morgan Stanley), ג'יי. פי. מורגן וגולדמן זקס. החקירה, על פי העותרים, צריכה הייתה להתמקד בשאלה אם הוסתרה מהציבור לפני ההנפקה תחזית שלילית ביחס להכנסות החברה.

ברשת החברתית הגדולה בעולם בירכו על החלטת השופט. "אנו מרוצים מההחלטה של בית המשפט. כפי שכבר ציינו בעבר, אנו מאמינים שאין שום בסיס לכל התביעות שהוגשו כנגדנו בעקבות ההנפקה, ואנו נחושים להגן על עמדתנו", מסר דובר פייסבוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים