תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Salesforce.com נכנסת בישראל לתחום ה-Retail: שילב הטמיעה מערכת Salesforce.com CRM בשפה העברית באמצעות בלאט לפידות

14/06/2012 16:13

חברת בלאט לפידות יישומים ארגוניים, נציגת Salesforce.com בישראל, נבחרה ליישם ולהטמיע את מערכת ה-CRM של חברת Salesforce.com בגרסתה העברית בחברת שילב, רשת החנויות למוצרי תינוקות המונה כ-50 סניפים בארץ. בלאט לפידות זכתה בפרויקט לאחר שגברה על מיקרוסופט ואורקל. היקף הפרויקט נאמד בכ-500,000 ₪.

מערכת ה-CRM של Salesforce.com תסייע לעובדים ולמנהלים ברשת שילב לנהל את המידע הארגוני שלהם בנושא שירות מול לקוחות הקצה. המערכת תשמש כפורטל עבור הסניפים הפרוסים ברחבי הארץ ותאפשר להם לפתוח ולעקוב אחר קריאות שירות מול מחלקות הארגון השונות,  במטרה לשפר ולייעל את השירות ללקוח מהסניף. במערכת שתטמיע בלאט לפידות בשילב ישתמשו עשרות משתמשים. שילב גם תשלב במערכת ה-CRM של Salesforce.com אפליקציה לניהול סקרים ללקוחות, במטרה לבדוק את שביעות רצון הלקוחות בסיום הטיפול בקריאת השירות.

לדברי מרקו קטלוניה, מנמ"ר שילב: "חזון שילב מאז ומתמיד היה לתת שירות מהיר ואיכותי לאישה ההרה או לאמא הטריה בסניף, מערכת ה-CRM של Salesforce.com משתלבת מצויין עם חזון זה ומאפשרת לסניף מתן שירות מיידי וטוב יותר ללקוחות. המערכת מאפשרת מעקב מהיר מהסניף אחר קריאות השירות וקיצור זמן הטיפול של כל קריאה מול הגורמים המטפלים במטה הרשת. לאחר בחינה של מספר מערכות שונות בשוק, החלטנו כי מערכת ה-CRM של Salesforce.com היא המתאימה ביותר לדרישות העסקיות שלנו. תהליך הטמעת Salesforce היה מהיר ביותר, ובלאט לפידות התאימה לנו את הפתרון תוך עמידה בלוחות הזמנים שהגדרנו".

לדברי מאיה קומרוב, מנכ"ל בלאט לפידות יישומים ארגוניים, "כניסת הגרסה העברית של מערכת ה-CRM של Salesforce.com היא ההזדמנות לקחת את הנסיון האדיר שיש לסיילספורס בתעשיית ה-Retail  בעולם ולבצע פרויקטים דומים בארץ ובעברית. כבר קיבלנו פניות רבות לבחינת המערכת בשוק ה-Retail. העובדה שנכנסנו לתהליך הבחינה של שילב שבוע לפני הבחירה מוכיחה את יתרון השקיפות שיש לנו על גבי המתחרים. רשת שילב היא אחת מהלקוחות הראשונים מתחום ה-Retail שנכנסים למחשוב ענן.

אירועים קרובים