טוויטר תציג תכני מדיה בתצוגה מקדימה

הרשת החברתית, המאפשרת לצפות בתצוגה מקדימה בתמונות כבר מחודש דצמבר, מרחיבה כעת את יכולת זו, כך שמשתמשים יוכלו לצפות בתצוגה מקדימה בתכנים של אתר האינטרנט, שקישור אליו מופיע בגוף העדכון ● בין השותפים ליוזמה: העיתונים וול סטריט ג'ורנל וניו יורק טיימס, הבלוגים BuzzFeed ו-TMZ, וכן ספקים של תכני וידאו, לרבות Lifetime ו-BET

רגע עם טוויטר

טוויטר (Twitter) הודיעה אתמול (ד'), כי במסגרת שיתוף פעולה עם מספר גופי מדיה, יוכלו המשתמשים לצפות בתצוגה מקדימה בתכנים של אתר האינטרנט, שקישור אליו מופיע בגוף העדכון.

"כשמרחיבים 'ציוצים' שמכילים קישורים לאתרים של שותפים, אפשר לצפות בתצוגה מקדימה בתכנים, בתמונות, בסרטונים וברכיבים נוספים" – כך על פי ההודעה שפורסמה בבלוג של הרשת החברתית. בין השותפים שהצטרפו ליוזמה ניתן למצוא את העיתונים וול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal)  וניו יורק טיימס (New York Times), הבלוגים BuzzFeed ו-TMZ, וכן ספקים של תכני וידאו, לרבות Lifetime ו-BET. בהמשך מתכוונים בטוויטר לצרף לתוכנית שותפים נוספים.

יצוין, כי בטוויטר אפשרו לצפות בתצוגה מקדימה בתמונות כבר מחודש דצמבר, וכעת מורחבת יכולת זו. כשמרחיבים עדכון שמתייחס, למשל, לידיעה עיתונאית, אפשר יהיה לצפות בכותרת הידיעה, בפתיח ובחלק מהמקרים גם בחשבונות טוויטר של הכתב והמו"ל.

בריאן בלאו, אנליסט מגרטנר (Gartner), העריך כי היוזמה תסייע להשאיר את המשתמשים זמן רב יותר באתר הרשת החברתית. "עדכונים שכוללים קישורים מעניקים למשתמשים ערך רב יותר, והיכולת להרחיב את העדכונים ולצפות בתכנים בתצוגה מקדימה תסייע למשתמשים להחליט אם ברצונם ללחוץ על הקישור ולעזוב את האתר, או להישאר בו", הסביר בלאו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים