פורסטר: 53% מהעובדים משתמשים במכשירים משלהם בעבודה

למרות החששות במחלקות המיחשוב נוכח האתגרים שמציבה מגמה זו, בפורסטר טוענים, כי מי שמובילים את המגמה הם דווקא המנהלים הבכירים: 77% מבין המנהלים הבכירים רוכשים מוצרי חומרה משלהם, ו-45% מביניהם נוהגים כך גם לגבי התוכנה ● תוך 36 חודשים, צופים בחברת המחקר, יתגברו רוב החברות על החששות, וישלימו עם המגמה שתהפוך למדיניות סטנדרטית ודרישה מחייבת מעובדים חדשים

53% מהעובדים משתמשים במוצרי טכנולוגיה פרטיים שלהם לצורכי עבודה, גידול של 5% בהשוואה לשנה שעברה – כך על פי דו"ח שפרסמה פורסטר (Forrester). הממצאים מבוססים על סקר שנערך ברבעון הרביעי של שנת 2011, בקרב 9,912 עובדי מידע ברחבי העולם.

למרות החששות במחלקות המיחשוב נוכח האתגרים שמציבה מגמה זו, בפורסטר טוענים, כי מי שמובילים את המגמה הם דווקא המנהלים הבכירים: 77% מבין המנהלים הבכירים רוכשים מוצרי חומרה משלהם, ו-45% מביניהם נוהגים כך גם לגבי התוכנה.

תוך 36 חודשים, צופים בחברת המחקר, יתגברו רוב החברות על החששות, וישלימו עם המגמה שתהפוך למדיניות סטנדרטית ודרישה מחייבת מעובדים חדשים.

"נהוג כבר שעובדים משלמים מכיסם תמורת הדרכה, השתתפות בכנסים מקצועיים וקורסים שמסייעים להם במהלך הקריירה. כעת, מצטרפים גם מוצרי הטכנולוגיה למגמה זו. עובדים רוכשים מכשירים משלהם ומשלבים בין שימושים פרטיים לשימוש לצורכי עבודה", ציינה פורסטר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים