תוכן שיווקי

לקראת אירוע | איקסיה, ענק הבדיקות העולמי, יבצע בדיקות אבטחת מידע בעומסים למגזר העיסקי

איקסיה מביאה למגזר העיסקי נסיון וידע בבדיקות של יותר מעשר שנים

17/06/2012 14:39

מאת אדר אייל, מנכ"ל איקסיה ישראל, אפריקה ומזרח אירופה

איקסיה העולמית הינה חברה ציבורית שבסיסה בקליפורניה, ארה"ב ופועלת ביותר מ-50 מדינות. החברה החלה את פעילותה בישראל בשנת 1999 וכיום מתגאה בכ-200 לקוחות המובילים בתחומם בישראל, החל ביצרני ציוד תקשורת, ספקי תשתית ושרותים קוויים וסלולריים, מרכזי פיתוח של חברות בינלאומיות, חברות בתחום הבטחוני וחברות הזנק. איקסיה הינה הספקית המובילה של פתרונות בדיקה לרשתות IP, רשתות אלחוטיות, תשתיות IT ואבטחת מידע. לחברה עשרות מוצרי חומרה ותוכנה המאפשרים לחברות בעלות תשתית רשת ו-IT בסיסית ועד לחברות ענק בעלות מאות סניפים, להנות מפתרונות בתחומים הבאים:

* בדיקות אבטחת מידע מקיפות לרשתות, אתרים, מרכזי מידע ומערכי אחסון
* סימולציה ובדיקות עומסים לרשתות קיימות וחדשות לאיתור צווארי בקבוק ואבטחת פעילות תקינה בהיקף בדיקת עומסים מלא.
* בדיקת עומסים ועבודה תקינה של רכיבים ברשת האמיתית
* ביצוע אופטימיזציה של מבנה הרשת ורכיביה בעומסים אמיתיים מקסימאליים
* בדיקת ביצועים למערכי אחסון והמלצות לאופטימיזציה לקבלת ביצועים מקסימאליים

לאיקסיה נסיון רב שנים בתחום בדיקות אבטחת רשתות ומידע. מוצרי החברה נמצאים בשימוש החברות העולמיות המובילות בתחום זה והיא משתפת פעולה איתם על מנת להמצא תמיד במקום הראשון בתחום. מעבר להתקפות כגון DDOS, וירוסים והתקפות צפויות וכמעט ידועות מראש אחרות, מתמודדים כיום ארגונים עם מעבר ל-IPv6 ומעבר לשירותים מבוססי ענן. זאת, יחד עם הצורך לספק שירותים ונתונים בזמן אמת מהווים אתגר לחברות קטנות כגדולות. איקסיה מספקת מגוון פתרונות המאפשרים סימולציה של מצבים ותנאים הקיימים בעולם האמיתי ומשתמשת במגוון רחב ביותר של תקיפות אבטחת מידע כדי לוודא שהרשת ומערך המיחשוב ימשיכו לספק את השירות והנתונים הנדרשים בזמן אמת.

הסימולציות והבדיקות מתבצעים תוך שימוש בכלים ליצירת עומסים בזמן אמת, ומדמים מצבים אמיתיים לבדיקת תהליכי התאוששות וביצוע אופטימיזציה לתהליכים אלו. לאיקסיה מגוון רחב של תוכנות ושיתופי פעולה עם חברת אבטחת מידע מהמובילות בעולם כדי להבטיח עדכון מיידי של מגוון רחב ביותר של התקפות על בסיסי נתונים, קירות אש, מערכי גילוי ( IDS/IPS), תוכנות אנטי וירוס, אנטי ספאם ופילטרים של URL. מגוון התוכנות הללו, כלי הסימולציה ויצירת העומסים, והידע והנסיון הרב המצוי אצל מומחי החברה, מאפשרים למגוון לקוחותינו להנות מפתרון אבטחת מידע מלא ומקיף.

איקסיה משתפת פעולה עם חברות מקומיות המתמחות בביצוע פרוייקטים בתחום הבדיקות בכלל ובדיקות אבטחת מידע בפרט, ותורמת מנסיון מומחיה בתחומי הבנקאות, הפצה, פרמצטיקה, תעשייה קלה וכבדה. הידע העצום בתחומי בדיקות, סימולציות ואבטחת מידע שנצבר בחברה בתחום התקשורת הופנה בשנים האחרונות גם לתחום המוסדי. איקסיה פיתחה אוסף מוצרים ופתרונות אשר יחד עם המומחיות והנסיון הקיימים, מספקים פתרון מלא ומקיף למגוון רב של חברות. בנוסף, הגדילה איקסיה את נפח הפעילות שלה ומגוון פתרונותיה ע"י רכישת חברת Anue Systems המספקת כלי בדיקה ואופטימיזציה למרכזי מידע ורשתות ארגוניות.

ליצירת קשר עם איקסיה:

ציפי ווינר – 050-8881970
טניה לזנבניקוב – 050-8881943
אדר אייל – 054-7745442

אירועים קרובים