תוכן שיווקי

אדום – אסטרטגיה, טכנולוגיה וחברת DBA Services בשיתוף פעולה להפצת מערכת EZManage SQL

המערכת החדשנית מאפשרת יכולות מתקדמות של ניטור והתראה, פתרונות התאוששות מאסון, תחזוקה קבועה ויישומים מתקדמים נוספים, אשר כיום נדרשים להיות מאוישים ● שילוב הכוחות בין שתי החברות יוצר בסיס איתן ומקצועי של תכנון, הקמה, ניהול ותמיכה שוטפת במערכת אוטומטית לחלוטין

17/06/2012 16:38

אדום – אסטרטגיה, טכנולוגיה ומערכות וחברת DBA Services הכריזו על שיתוף פעולה הכולל הפצה ואינטגרציה למערכת EZManage SQL. מערכת EZManage SQL מאפשרת ניהול מרכזי ואוטומטי למספר רב של שרתי SQL אשר כוללת יכולות ניטור והתראות כלל פעולות השרתים במסך מרכזי ועל פי סדר עדיפויות, פתרונות התאוששות מאסון, תחזוקה קבועה ואוטומטית, הרצת שאילתות על מספר שרתים במקביל ועוד.

שיתוף הפעולה יאפשר מתן פתרונות כוללים ללקוחות בתחומי ניהול בסיסי נתונים של SQL  תחת קורת גג אחת בקלות, בפשטות ותוך חיסכון בזמן ובכוח אדם. כמו כן, הלקוחות ייהנו מסל המוצרים המגוון של DBA Services ויכולות משופרות של תכנון, הקמה, ניהול, הרחבת שרות, תמיכה ואחזקה.

אורי טוויג, מנהל בכיר לפיתוח עסקי בחברת DBA Services, התייחס לשיתוף הפעולה: "אדום – אסטרטגיה, טכנולוגיה ומערכות הינה שותפה אסטרטגית של DBA Services הפעולה שיתוף הפעולה יספק ללקוחות חברת אדום ערכים מוספים רבים בניהול שרתי ה-SQL ויספק מתכון בטוח לשיפור ביצועי המערכת ובכך, חסכון בזמן וכסף".

דוד מלר, מנכ"ל אדום – אסטרטגיה, טכנולוגיה ומערכות הוסיף כי "אדום וחברת DBA Services בחרו לקיים שיתוף פעולה הדוק בתחום תשתיות תומכות לבסיסי נתונים. בראיה עסקית אדום תספק מענה מושלם לנושאי ניהול בסיסי נתונים מסוג SQL החל מפריסת תשתיות, אספקת פתרונות תפעול ותחזוקה אוטומטיים באמצעות המערכת החדשנית ועד שירותי מומחה של DBA Services על פי הצורך ו/או דרישת הלקוח.

"אדום" מקדמת תפיסת עולם של ITBP – IT Business Partner, במסגרתה היא לוקחת חלק באסטרטגיה הניהולית של העסק על מנת לקדם את יעדיו העסקיים באמצעות טכנולוגיית מידע. מערכת EZManage SQL היא נדבך משמעותי ביכולתה של "אדום" לספק ללקוחותיה מכלול של פתרונות אסטרטגיים יצירתיים, תוך קידום יעדים של ייעול תהליכים, חיסכון בכסף, בכוח אדם ובזמן.

חברת DBA Services, מתמחה בפיתוח מערכות לניהול שרתי SQL ומתן שירותי מומחה לניהול בסיסי נתונים בסביבת Microsoft. החברה מפתחת ומשווקת את מערכת SQL EZManage לניהול שרתי Microsoft SQL ומספקת פתרון מקיף לניהול סביבה מרובת שרתי SQL. בין לקוחות החברה: אקסלנס נשואה, ויזה כאל מכתשים אגן, משרד הקליטה, צים, המשרד לביטחון פנים, נמל אשדוד, טבע, Orange, מד"א, בית חולים וולפסון, המרכז הבינתחומי, אוניברסיטת בר אילן, ביטוח ישיר ועוד.

פרטים נוספים ניתן לקבל באמצעות פנייה למייל או ישירות לדוד מלר, מנכ"ל אדום – 052-3661037

אירועים קרובים