יורם אהרון, מגי'ק: "למרות מצב הכלכלה העולמית – נמשיך לצמוח"

"מדינות ברחבי העולם עלולות לקרוס בשל מודל תקציבי לא נכון, אולם בוודאות גבוהה, הצמיחה שלנו תימשך", אמר אהרון, מנכ"ל מג'יק ישראל ● לדבריו, "אין כבר שאלה האם ללכת לפתח בעולם הנייד; השאלה היא מתי, והתשובה לכך היא כמה שיותר מהר, אם הארגון חפץ חיים"

"כלכלת השוק העולמי מצויה על סף קריסה, למרות הבחירות המוצלחות ביוון. מדינות ברחבי העולם עלולות לקרוס בשל מודל תקציבי לא נכון. אף על פי כן, אני מעריך בוודאות גבוהה שמג'יק תמשיך לצמוח", כך אמר יורם אהרון, מנכ"ל מגי'ק ישראל.

אהרון דיבר בפתח כנס שערכה החברה ללקוחותיה היום (ב') בבית חיל האוויר בהרצליה, ובמסגרתו הושקה פלטפורמת הפיתוח שלה לעולם הנייד.

לדבריו, צמיחת החברה נובעת מהעובדה שפלטפורמת הפיתוח שלה, magic xpa, "היא פשוטה, דינמית וקל לפתח על בסיסה. היא מספקת את השורה התחתונה המיטבית של עלות מול תועלת". יצוין שבעבר הייתה magic xpa לטובת פיתוח יישומים בווב ובארכיטקטורה מוכוונת יישומים (SOA), וכעת הותאמה לפיתוח בעולם הנייד

"מג'יק קיימת כבר 30 שנים ובשנה החולפת עמד מחזור המכירות שלה על 113 מיליון דולרים", ציין אהרון. "היא הונפקה בנסדא"ק ב-1991, יש לה 2,500 שותפים עסקיים ברחבי העולם, נוכחות עסקית ב-50 מדינות, 50 אלף הטמעות ויותר מחמישה מיליון משתמשים ארגוניים".

"בשל המצב שבו שרויים ארגונים מבחינה תקציבית, הם נדרשים לבחור במוצרים המספקים עלו- תועלת גבוהה ביותר, עם זמן פיתוח קצר, על מנת להגיע במהרה לשוק", אמר. "רק לנו יש שנים רבות בפיתוח פלטפורמת פיתוח עבור ארגונים שמדברת עם כל מערכות ההפעלה וכל הרכיבים המיחשוביים הקיימים בשוק, וגם עם אלה העתידיים. הסיבה לכך היא העובדה שהפלטפורמה שלנו נטולת שורות קוד ומבוססת על מטה-דטה".

אריק מיפנו, סמנכ"ל השיווק של מג'יק ישראלבשנה וחצי האחרונה, אמר אהרון, כמחצית מהרישיונות של החברה שנמכרו נועדו לפיתוח בעולם הנייד. הוא העריך שמספר זה רק ילך ויגדל. "אין כבר שאלה האם ללכת לפתח בעולם הנייד", סיכם. "השאלה היא מתי, והתשובה לכך היא כמה שיותר מהר, אם הארגון חפץ חיים".

"האתגר: לקחת מהנייח ולהכניס לנייד"
אריק מיפנו
, סמנכ"ל השיווק של מג'יק ישראל, ציין שהופעת הטלפונים החכמים בארגונים הופכת את העובד לזמין במשך רוב היממה ומנגד – על היישומים הארגונים להיות זמינים עבורו. "העבודה בעולם הנייד מקצרת את תהליכי העבודה ומגדילה את תפוקת העובדים", אמר. לדבריו, "האתגר הניצב בפני מערכי מיחשוב ארגוניים הוא לקחת את כל מה שיש  במחשב הנייח ולהכניס אותו לטלפון החכם".

הוא ציטט מחקרים לפיהם השנה החולפת הייתה היסטורית כיוון שהיא הייתה הראשונה בה המכירות של הטלפונים החכמים עקפו את אלה של המחשבים. נתון נוסף, לדבריו, מגיע מ-IDC ומעלה ש-1.19 מיליארד עובדים, המהווים 55% מכלל העובדים בעולם, ישתמשו כבר בשנה הבאה בטלפונים חכמים ככלי עבודה.

"האתגר העסקי הניצב בפני ארגונים הוא פיתוח בסביבות מרובות רכיבים ומערכות הפעלה, בניגוד למצב כיום, בו 98% מהמחשבים הם מבוססי חלונות (Windows)", אמר מיפנו. "ריבוי מערכות ההפעלה בעולם הנייד מחייב את הארגון לרכוש ידע ומיומנות בכמה שפות פיתוח ומערכות הפעלה, ולפתח את אותו יישום כמה פעמים, לכמה מערכות הפעלה שונות. מצב זה מביא לגידול בכוח האדם. בנוסף, רמת הסיכון בפרויקטי מובייל גבוהה משמעותית מהפרויקטים בעולם הנייח".

מיפנו סיכם באמרו, כי מג'יק היא החברה היחידה בשוק שמטפלת בפיתוח הן בצד הלקוח והן בצד שרת היישומים הארגוני למובייל. "אנחנו מספקים פתרון פיתוח מקיף לעולם הנייד, עם צמצום סיכונים, טיפול בהיבטי אבטחת מידע, עקומת לימוד קצרה וללא צורך לפתח יישום יותר מפעם אחת. אנחנו מייצרים את סביבת ההרצה, אתם תפתחו את היישום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים