משרד התקשורת ידרוש: התניידות מיידית בין חברות הסלולר

תלונות על מהלך הניוד בין חברות הסלולר הובילו את משרד התקשורת לבחון את התוכנית לניידות המספרים, במטרה לקצר את זמן ההמתנה משלוש שעות לניוד מיידי ● על פי המשרד, המהלך נועד "לשפר את השירות ללקוחות המבקשים להתנייד מחברה לחברה, בפרט בתקופה זו, כאשר התחרות בענף הסלולר מתעצמת ומספר המתניידים גדל"

הציבור מתלונן נגד חברות התקשורת - אבל פחות. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

לאחר תלונות רבות שהגיעו מצרכנים על המתנה של שעות וימים עד להתניידות ממפעילות הסלולר הוותיקות לחברות החדשות, הודיע היום (ב') משרד התקשורת, כי בכוונתו לתקן את תוכנית המספור לעניין ניידות המספרים, כך שהניידות תתבצע מיידית – ולא תוך שלוש שעות, כפי שמחויבות כעת חברות התקשורת. לשם כך, יערוך משרד התקשורת שימוע עם הגורמים הרלוונטיים.

משמעות המהלך היא, כי הדבר יאפשר לחברה הקולטת, במקרים רבים, לוודא כבר במעמד המכירה שהניידות צלחה. זאת, על ידי ביצוע שיחה למנוי הנקלט או משלוח מסרון עוד כשהוא נמצא במוקד השירות. לדברי המשרד, המהלך נועד "לשפר את השירות ללקוחות המבקשים להתנייד מחברה לחברה, בפרט בתקופה זו, כאשר התחרות בענף הסלולר מתעצמת ומספר המתניידים גדל".

עם תחילת פעילותן של גולן טלקום והוט מובייל, הצטברו תלונות רבות של צרכנים על נזקים שנגרמו להם בשל בעיות ניוד, כאשר מצד אחד נותקו מהחברה שאליה השתייכו, אך מנגד לא בוצע הניוד לחברה שאליה ביקשו לעבור. כך, נוצר מצב בו נותרו הלקוחות ללא קו טלפון נייד, וללא אפשרות לקבל או להוציא שיחות במשך ימים ארוכים. התיקון של משרד התקשורת נועד למנוע מצבים כאלה, ולחייב את חברות התקשורת לבצע את הניוד מיידית, בלי המתנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים