תוכן שיווקי

קבוצת גטר הטמיעה מערכת ארכיון ארגוני של חברת ויארטק בזמן קצר וללא צורך בשינויי תוכנה

18/06/2012 15:27

קבוצת גטר הטמיעה פתרון ארכיון של חברת ויארטק בזמן קצר וללא שינויי קוד במערכת ה-ERP הארגונית. הפתרון המבוסס על שילוב מוצרי מדף LinkIt ו-EasyScan המאפשר סריקה בהיקף נרחב בתחנות סריקה יעודיות וקטלוג אוטומטי של המסמכים ישירות לארכיון הארגוני. כמו כן, המערכת מאפשרת קליטת מסמכים קלה בתחנות משתמשי הקצה, כך שכל גורם מורשה בארגון יוכל לסרוק את המסמכים הרלוונטים לעבודתו, בהתאם לתהליך העבודה עליו הוא אחראי. אינטגרציה

למערכות הקיימות נעשתה בסיוע טכנולוגיה פורצת-דרך, שפותחה על ידי ויארטק. יכולת זו מאפשרת קישור מערכת הארכיון לסביבת המחשוב התפעולית של הארגון ללא שינוי בקוד המקור או פיתוח ממשקים למערכת המחשוב הארגונית. פעולות הסריקה ואחזור המסמכים נעשות ישירות מהאפליקציה בצורה אינטואטיבית ללא יציאה ממסך העבודה וללא צורך להקיש ידנית את מפתחות האחזור והסריקה הנדרשים.שיטת עבודה זו מקצרת משמעותית את הזמן הנדרש בהדרכת המשתמשים ומאפשרת את הפעלת המערכת בארגון תוך זמן קצר וללא עיכובים.

אילן שוורץ, מנמ"ר גטר, מספר על הפרויקט: "הכנסת מערכת הארכיון של ויארטק אפשרה לנו לקשר בקלות בין המידע המופיע במערכת
ERP שלנו למסמכים מסוגים שונים הנדרשים בתהליכי העבודה בארגון. כיום משתמש הקצה יכול לסרוק את המסמכים הרלוונטים לעבודתו ולהציגם ישירות ממסך האפליקציה. מערכת הארכיון המשולבת לתוך האפלקציה הארגונית מיעלת את הטיפול בלקוחות השונים של הארגון.
הזמינות של המסמכים מכל מסך אפליקטיבי והשליפה הקלה מפשטת את עבודת המחלקות השונות. בעקבות ההצלחה בהטמעת המערכת אנו פועלים לפרוס אותה במחלקות נוספות בארגון".

חיים וינר, מנכ"ל משותף בויארטק מוסיף: "השילוב של המוצרי המדף LinkIt ו-EasyScan מאפשר מתן פתרון מהיר ויעיל לחברות המשתמשות בסביבות עבודה מסוג Legacy (AS/400, Mainframe, Unix). מזוית הראיה של משתמש הקצה, מדובר במערכת קלה ונוחה לשימוש שאינה מעמיסה את המשתמש בממשק סבוך. יתרון זה מאפשר הטמעה מיידית של המערכת בארגון. ישום הארכיון בפועל על ידי צוות המחשוב מבוצע באתר הלקוח מול מסך האפלקציה תוך שימוש בממשק גראפי פשוט ואינו דורש שינויים בקוד המקור, ידע תיכנותי כל שהוא או הקצאת כח אדם מיוחד למשימה. הפתרון שויארטק מציגה מוכיח שניתן ליישם מערכת ארכיון אינטואיטיבית בארגון קטן, בינוני או גדול במהירות ביעילות וללא השקעות ענק".

חברת ויארטק היא חברה בבעלותם של חיים וינר ויאנה ריאחי, המתמחה במוצרי אינטגרציה בתחום ה-Legacy ו-Windows. לחברה מעל 15 מוצרי תוכנה ואינטגרציה המפותחים בישראל ומותקנים במעל 100 לקוחות בארץ ובעולם.

אירועים קרובים