המנכ"ל החדש של סמסונג: התוכנה היא רכיב מפתח בקרבות המכשירים

קוון אוה-היון סבור שעל החברה לבצע התאמה אישית טובה יותר של התוכנה כדי שתוכל להוסיף ולהקדים מתחרות דוגמת אפל ● לדבריו, "חייבים לשים דגש מיוחד על חוויית לקוח חדשה ועל חיזוק היכולות בתחומי התוכנה, חוויית השימוש, העיצוב והפתרונות"

תוצאות חלשות. סמסונג

המנכ"ל החדש של סמסונג (Samsung), קוון אוה-היון, הורה לעובדיו לשפר את החוויה של הצרכנים שמשתמשים במכשירים מתוצרת החברה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, לדבריו, היא לבצע התאמה אישית של התוכנה.

"חייבים לשים דגש מיוחד על חוויית לקוח חדשה ועל חיזוק היכולות בתחומי התוכנה, חוויית השימוש, העיצוב והפתרונות", הוא אמר, על פי ידיעה שהופיעה בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal).

סמסונג הפכה בשנה האחרונה למובילה בעולם בשווקי הטלפונים הסלולריים והטלפונים החכמים. החברה מייצרת שורה ארוכה של מוצרים – ממחשבי לוח ועד מכשירי טלוויזיה, נגני מדיה ומחשבים ניידים. בדבריו לא התייחס קוון דווקא לטלפונים החכמים של סמסונג, אך אין ספק שהם ניצבים בראש סדר העדיפויות של החברה.

בתחילת מאי הכריזה סמסונג על מכשירי Galaxy S III, שממבט על המפרט שלהם אפשר להתרשם שהם חולקים מאפיינים רבים עם מכשירים מתחרים מתוצרת חברות אחרות. המעבד, הצג, רכיבי התקשורת ומאפיינים נוספים בהם ניצבים בחזית הטכנולוגיה, אך אפשר להשיג מכשירים בעלי מפרט דומה גם מתוצרת חברות אחרות, והמאפיין הייחודי ביותר של המכשירים הוא התוכנה.

החברה השקיעה מאמצים רבים בשיפור הגרסה החדשה של שכבת העל של ממשק המשתמש TouchWiz, שמשלימה את מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.0 (Android 4.0). בסמסונג הוסיפו, כי הם ביקשו להדגיש במכשירים אלה את "המרכיב האנושי" של הטלפונים החכמים. כך, למשל, המצלמה הקדמית של המכשירים מופקדת על כך שהצג לא יכבה כל עוד המבט של המשתמש ממוקד בו. המכשירים כוללים מאפיינים נוספים שמבוססים על זיהוי פנים, דוגמת היכולת לשלב בפרטים של אנשי הקשר תצלומים על בסיס תמונות אחרות שצולמו ותויגו בעזרת המכשיר.

עוד מציגים מכשירי Galaxy S III סיכומים של עדכונים שהתקבלו בזמן שהמכשיר היה במצב מנוחה במשך פרק זמן ארוך. ההתראות על העדכונים הללו מתקבלות בליווי צלילים "מהטבע", דוגמת טיפות מים. כן הם מצוידים בסייען אישי דמוי Siri, שמגיב להוראות שניתנות בפיקוד קולי, בדומה לסייען האישי של מכשירי iPhone 4 S.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים