האקר טען שפרץ למערכות של 79 בנקים ופרסם פרטי לקוחות להוכחת טענתו

לטענתו של ההאקר Reckz0r, פרטי לקוחות שפרסם נלקחו ממחשבי הבנקים ● הקובץ שפורסם לא כולל פרטי כרטיסי אשראי ● עם זאת, הוא טען ש-"פרשתי מזירת הפריצות ואינני עובר עוד על החוק"

האקר שטען, כי פרץ לרשתות של עשרות בנקים וגנב מהם פרטי לקוחות, פרסם, להוכחת טענתו, קובץ שכולל שמות, כתובות מגורים, כתובות דואר אלקטרוני ומספרי טלפון. עם זאת, הקובץ לא כולל מספרים של כרטיסי אשראי.

"פרצתי לרשתות של יותר מ-79 בנקים גדולים, במבצע שנמשך מזה שלושה חודשים", כתב ההאקר Reckz0r בהודעה שפרסם בטוויטר (Twitter). "לא פרצתי לחברות ויזה (Visa) ומסטרקארד (Mastercard), אלא לבנקים דוגמת צ'ייס (Chase)".

בהודעה שפרסם Reckz0r בשירות Pastebin מופיע קישור לקובץ להורדה מאתר AnonFiles.com. הקובץ כולל פרטים של כ-1,700 לקוחות מארצות הברית וממדינות נוספות ברחבי העולם. לטענת ההאקר, מדובר בחלק קטן בלבד מהפרטים שבידיו והוא נמנע מלפרסם את כל הפרטים בשל ההיקף העצום. כן הוא נמנע לפי שעה מלפרסם את המספרים של כרטיסי האשראי שבידיו, ציין. על פי דיווחים שונים, הנפח של קובץ הטקסט המלא של הפרטים שנגנבו הוא 50 ג'יגה-בייט.

בפרופיל הטוויטר שלו מגדיר Reckz0r את עצמו כהאקר מסוג Greyhat – כלומר, האקר שפועל בשירות האבטחה מבלי לעבור על החוק – "ללא כישורים מיוחדים, מלבד סקרנות". לטענתו, לפני כשבוע הוא הפסיק לפרוץ לשם הנאה וכעת הוא פועל רק "למטרות טובות". הוא התנצל בפני הקורבנות שפרטיהם נגנבו: "ביצעתי יותר מ-50 פריצות גדולות, פרסמתי הרבה פרטים ואני מתנצל על הנזק שנגרם לכם ולמשפחותיכם. פרשתי מזירת הפריצות ואינני עובר עוד על החוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים