תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל: "המשבר הגלובלי מניע רכישת מוצרים לשיפור הביצועים העסקיים"

לקראת כנס לקוחות SPL-Software AG, יום ג', ה-26 ביוני, מלון דייוויד אינטרקונטיננטל תל אביב

19/06/2012 15:34
ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. צילום: פלי הנמר

מאת הילל יוסף

"אנו מרגישים היטב את המשבר הגלובלי, בין היתר במגזרי הטלקום והבנקאות. בשל כך, יש התעניינות הולכת וגוברת בכל מוצר המציע שיפור והתייעלות עסקית, בדגש על שיפור של כל תהליך עסקי", כך אמר ערן אלראי, מנכ"ל קבוצת Software AG-SPL ישראל. אלראי אמר את הדברים בראיון לקראת ProcessForum 2012 – כנס הלקוחות השנתי שעורך הסניף הישראלי של ענקית ה-IT הגרמנית. הכנס ייערך ביום ג' הקרוב, ה-26 יוני, במלון דייוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

לדברי אלראי, "אנו בעיצומה של סערה כלכלית, ובנוסף, כמובן, תמיד יש רגולציות הדוחפות את הארגונים להתחדד ולהתייעל. וכך רגולציה ותועלות עסקיות מתחילים להתחבר ובחיבור הזה יש אף פן חיובי". אלראי ציין כי "הדבר החשוב ביותר בארגונים הוא התהליכים – דרכם ניתן למטב את הערך העסקי של כל חברה וחברה. על כל תהליך יש להביט לא במשקפיים טכנולוגיות, אלא רק בערך העסקי שהוא נותן", אמר אלראי, "המיקוד של Software AG הוא בארגון, וארגון משמעו תהליכים ארגוניים. אותו הדבר תקף גם להטמעת מחשוב ענן בארגונים אליה יש להיערך לכך בהתאם, תוך בניית מפת דרך תהליכית. עלינו לחשוב מחדש למה ארגונים עושים עסקים ולמה הם מטמיעים IT. IT צריך להיות מאפשר עסקית ולא ממוקד בעצמו".

"אם ארגון רוצה החזר השקעה על הוצאות המחשוב שלו", אמר אלראי, "עליו להתבונן על הדבר החשוב ביותר – והוא התהליך. האסטרטגיה של Software AG בקשר למחשוב ענן דוגלת באספקת פלטפורמה המטפלת בכמה היבטים – פלטפורמה כשירות (PaaS), פלטפורמת יישומים, פלטפורמת אינטגרציה מבוססת ארכיטקטורה מוכוונת שירותים (SOA), פלטפורמת ניהול נתונים ופלטפורמת ניהול תהליכים עסקיים (BPM)".

"על ארגונים לפתור את הבעיות העסקיות דרך ניהול נכון של התהליכים העסקיים, ולא דרך השימוש ביישומים בלבד", אמר אלראי, "זה הכיוון בו צועדת החברה כבר שנים רבות והוא הצד של עסקי פתרונות ניהול התהליכים העסקיים, אותו אנו מובילים בעולם באמצעות פלטפורמת ARIS ובשילוב התהליכים העסקיים ויישומי SOA על פלטפורמת webMethods.

לצד הגעתו של מנכ"ל החברה העולמית, קארל היינץ שטרייביך, ציין אלראי כי צפוי להגיע גם אינגו ברנדס, מנכ"ל חברת TravelBA, מובילה עולמית בפיתוח תשתיות מחשוב לענף התיירות . Travel BA מספקת שירותים לכ-1,600 סוכני נסיעות  במערב אירופה שהיקף פעילותם המצרפי הוא כ-8 מיליארד יורו בשנה. ברנדס יציג את הניסיון המוצלח של TravelBA בפתיחת מערכת קריטית על בסיס הטכנולוגיה של Software AG. ל-TravelBA יש לו מערכת מיינפריים אשר עברה פרויקט מודרניזציה לסביבת Web על מוצרי בסיס Software AG, וכעת יש לו מערכת פתוחה, מתקדמת ונוחה לשימוש".

אלראי אף ציין כי הייחודיות של Software AG נובעת בין השאר מיכולתה לחבר את עולם ה-BPM עם עולם ה-Big Data, הטיפול בנפח רחב היקף של נתונים, לטובת טיוב התהליכים העסקיים.

בכנס, סיכם אלראי, יושם דגש על הצגת סיפורי לקוחות: "כלל ביטוח, הטוטו, מכבי שירותי בריאות, חברת הביטוח אליהו, ושטראוס מים מקבוצת שטראוס. בכירי חברות אלה יציגו את הישגיהם תוך שימוש במוצרי שלנו ושרותי Software AG: כיצד שיפרו את התוצאות העסקיות, נכנסו לתחומים חדשים, ייעלו את השירות ללקוחות, הגדילו את יכולותיהם בשוק תחרותי, לצד האתגר המשותף של עמידה באילוצים ותקנות רגולטוריות".

אירועים קרובים