ביל מק'קרקן, CA העולמית: "צפויים שינויים מרחיקי לכת בעולם המיחשוב"

"אנחנו בעיצומה של 'הסערה המושלמת' והדבר יביא לשינויים מרחיקי לכת באופן בו ארגונים יצרכו IT", אמר מק'קרקן, מנכ"ל CA, בכנס שנערך אמש (ג'), בהפקת אנשים ומחשבים ● לדבריו, "אני בתעשיית ה-IT מאז 1965 ואני קובע בוודאות שאין זמן דרמטי כמו זה הקורה כעת"

"אנחנו בעיצומה של 'הסערה המושלמת' בעולם המיחשוב. הדבר יביא לשינויים מרחיקי לכת באופן בו ארגונים יצרכו IT ולכן על המנמ"רים להיערך לקראת שינויים אלה", כך אמר ויליאם (ביל) מק'קרקן, מנכ"ל CA העולמית.

מק'קרקן היה דובר המפתח בכנס CA Expo Tel Aviv. לכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו כאלף מלקוחות החברה והוא נערך אמש (ג') במלון דייוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

"אני בתעשיית ה-IT מאז 1965", אמר מק'קרקן. "הייתי עד לכל המהפכות והשינויים בתעשייה. אני קובע בוודאות כי אין זמן דרמטי כמו זה הקורה כעת. ה-IT מעורב יותר ויותר בחיינו, ולכן החשיבות שלו ברמה הארגונית הולכת וגדלה".

"בעבר, ה-IT היה שירות ארגוני, אולם כיום הוא מצוי במצב משודרג ומהווה מנוע אסטרטגי עסקית", ציין. לדבריו, "הטכנולוגיה משנה את הדרך בה אנחנו עושים עסקים, משרתים את הלקוחות ומדברים עם הלקוחות. ה-IT מביא לשינוי הציפיות של הלקוחות מהארגונים. עוד לא מיצינו את השינוי עד תום, הגבול העתידי טרם נקבע".

המטרה של ארגונים, אמר מק'רקן, "היא שלא יקרה מה שקרה ל-IT של בורסת נסדא"ק בעת הנפקת פייסבוק (Facebook), כשמערכות המיחשוב נפלו לכמה דקות. המשמעות של אירוע שכזה היא כפולה – הן ברמה הכספית, של אובדן מיליוני דולרים, והן ברמה התדמיתית, של פגיעה במוניטין". המשימה של המנמ"רים בארגונים, אמר, "היא לנהל את תשתיות ויישומי ה-IT ביעילות, במהירות ותוך צמצום סיכונים".

"בין שאר הצרכים של מערכי המיחשוב בארגונים נדרש לבצע הדמיות של ביצועים, על מנת למנוע למשל אירוע כמו נפילת הבורסה בעת הנפקת פייסבוק", הוסיף מק'קרקן. "לכן רכשנו את ITKO תמורת 330 מיליון דולרים. החברה הזו מספקת פתרונות להדמיית שירות לצורך פיתוח יישומים בסביבות מרוכבות וסביבות ענן".

שי און, מנכ"ל CA ישראל. צילום: קובי קנטור"הטכנולוגיות שלנו בשלות ואנחנו מוכנים לסייע למנמ"רים להיערך לקראת העידן החדש", סיכם מק'קרקן.

"המציאות הופכת את הענן לכורח"
שי און
, מנכ"ל CA ישראל, אמר ש-"המנמ"רים מרוכזים כיום ברתימת ה-IT ליצירת ערך עסקי גדול יותר לארגון שלהם. הסיבה לכך היא שהם נדרשים לספק שירותים טובים יותר תוך קיצוץ בתקציבים שלהם. המציאות הזו, שמכתיבה לעשות יותר בפחות, הופכת את מיחשוב הענן לכורח".

און ציין, כי CA העולמית החליטה החלטה אסטרטגית לפיה לצד הפעילות רבת השנים מול ארגוני אנטרפרייז היא תפנה לפלח השוק של ארגוני הביניים. "אנחנו מציעים לו מערך פתרונות המוכוון לצרכים שלו, ובהתאם – גם לתקציבי ה-IT הצנועים יותר שלו", אמר.

הוא סיכם באמרו, כי "לצד הפעילות המסורתית שלנו בעולם ניהול תשתיות המיחשוב יש לנו כמה שדות פעילות חדשים שאותם אנחנו מוסיפים למערך היכולות שלנו: ניהול שירותים וירטואליים של שירותי IT, יישומים לניהול השירותים, ניהול צריכת האנרגיה והיצע מיחשוב ענן ותוכנה כשירות לארגוני ביניים ולספקי שירותים".

טרבור באנקר, סגן נשיא בכיר ומנהל ארגון הפריסייל העולמי של CA. צילום: קובי קנטורטרבור באנקר, סגן נשיא בכיר ומנהל ארגון הפריסייל העולמי של CA, אמר ש-"המנמ"רים נדרשים לגשר על הפער ההולך וגדל בין ריבוי המשימות שמוטלות עליהם מחד ובין הקפאת תקציבי ה-IT מאידך". המשימות, ציין באנקר, נובעות מכך שהמיחשוב מתמודד עם עולמות פעילות חדשים: Big Data, הצורך בטיפול ובניתוח מידע רחב היקף, כניסה למיחשוב ענן לסוגיו והצורך לאבטח מידע המצוי מחוץ לארגון, וכן מיחשוב נייד.

"משימתם של המנמ"רים היא להפעיל את מערך ה-IT באופן יעיל יותר, על מנת להקצות יותר משאבים לחדשנות מבוססת שירות עסקי – ופחות משאבים לתחזוקת ה-IT", סיכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים