טרבור באנקר, CA: "כ-80% מהוצאות ה-IT מיועדים לתחזוקה ורק 20% – לחדשנות"

"העברה של 1% מתקציב ההוצאות משמעותית ביותר לחדשנות ולפיתוח מוצרים ויישומים חדשים", אמר באנקר, סגן נשיא בכיר וראש ארגון הפריסייל העולמי של CA, בראיון לאנשים ומחשבים ● לדבריו, "כולם רוצים יישומים ניידים והפער בין הדרישות להוצאות רק הולך וגדל"

"מנהלי ה-IT צריכים כיום להתמודד עם נורמה חדשה בה הצרכים והדרישות מה-IT רק הולכים וגדלים מצד אחד ומצד שני יש ירידה משמעותית בתקציב ובמשאבים שמופנים לצורך חדשנות", כך אמר טרבור באנקר, סגן נשיא בכיר וראש ארגון הפריסייל העולמי של CA, בראיון לאנשים ומחשבים. הראיון ניתן לרגל כנס CA Expo Tel Aviv, שנערך אתמול (ג') בהפקת אנשים ומחשבים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

"כולם רוצים יישומים ניידים", ציין באנקר. "כל מנהל שואל מתי יישום מסוים יגיע ל-iPad שלו והפער הזה, בין הדרישות להוצאות, רק הולך וגדל, והוא ימשיך לגדול. אנחנו יודעים שזו הדרך וזה אומר שאנחנו צריכים לשנות את הגישה שלנו, לשנות את המיקוד מניהול ה-IT לאספקת שירותים".

הוא טען שהסיבה שאנשים רבים כל כך הגיעו לכנס נובעת מהעובדה שהארגונים זקוקים כיום לעזרה, והם פונים ל-CA כדי לקבל אותה. "ל-IT יש כיום בעיה גדולה מאוד שנובעת מכך שברוב החברות, כ-80% מההוצאות מיועד רק לצרכי לתחזוקה ורק 20% מיועד לחדשנות, וזו הסיבה שאנשים נמצאים כאן כיום", אמר. "הם רוצים לדעת כיצד לקחת חלק מה-80% ולהעביר את זה אל מעל לקו לחדשנות. העברה של 1% מתקציב ההוצאות הינה משמעותית ביותר לחדשנות, פיתוח מוצרים ויישומים חדשים. אם אפשר להוריד 5% מההוצאות השוטפות ולהעביד לחדשנות, יחול שיפור עצום, של 25%, לטובת הפיתוח, וזה המון".

באנקר מנהל במסגרת תפקידו כ-1,000 יועצים בינלאומיים. לדבריו, "אנחנו עובדים עם הלקוחות כדי לתכנן ולפתח פתרונות, ומה שמבדיל את הגישה שלנו הוא שאנחנו לא מדברים עם הלקוח על טכנולוגיה מיד. אנחנו לומדים את העסק של הלקוח ומבינים מהי התוצאה שרוצים להגיע אליה. עם המעבר לנורמה החדשה אנחנו צריכים להתמקד בתוצאות עסקיות ולא בניהול תשתית ה-IT".

הוא אמר, כי הדרך להשיג זאת היא להתמקד בתהליכי פיתוחי היישומים והפעילות, חיבור בין המחקר לייצור. "זה המיקוד החזק של CA והמקום בו היא מנצלת את הטכנולוגיות הכי חדשות שלה", אמר. באנקר הוסיף, כי "דבר חשוב מאוד הוא כיצד מצד אחד לא לאבד את התקציב שעומד לטובת הפיתוח ומצד שני כיצד להבטיח שנעשית בדיקה מספקת כדי להגיע עם מוצר מושלם לשוק. הייצור מקבל את רוב הכסף, המבחנים קצת פחות והפיתוח – כמעט כלום. מה שאנחנו עושים הוא לבצע וירטואליזציה של הייצור כדי לבחון אותו היטב במבחנים ובפיתוח, וכך אנחנו חוסכים 70% מההוצאות על כל התהליך. דבר זה מפנה לנו כסף לטובת מבחנים וכמובן – לפיתוח".

הכלי אותו מציעה החברה כדי להשיג את המטרה הזו הוא זה של ITKO, חברה אותה רכשה CA באחרונה, שמספקת פתרונות להדמיית שירות לצורך פיתוח יישומים בסביבות מורכבות ובסביבות ענן. "אנחנו מציעים באמצעות הכלי הזה משהו חדש שנקרא וירטואליזציה של שירותים", ציין באנקר. "הווירטואליזציה הזו מאפשרת לנו לבחון את היישומים והשירותים באופן מלא כדי להבטיח שההשקעה תוביל למוצר בלי הפתעות בדרך שיכולות לנבוע מכך שהוא לא נבחן מספיק טוב, עקב חוסר תקציב. המבחן צריך להיות העתק של הייצור, אבל בתנאים הנוכחיים, בלי ITKO, אף אחד לא יכול להרשות זאת לעצמו, כמו גם לא את האפשרות לדמות את עומס העסקות. רוב החברות לא יכולות לדמות את עומס הדרישות מהמערכת שנובע בגלל התחברות של 1,000 איש שנכנסים ביחד לאתר. ניתן להבין מכך עד כמה הכלי הזה חשוב. בעזרתו גם מביאים יישומים חדשים לשוק יותר מהר מאי פעם ועם הרבה פחות סיכונים, פחות עלויות ופחות תקלות ביישום. ה-ROI על המוצר הזה מסתכם בשלושה עד 12 חודשים בלבד".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    במשפט קצר : הבן אדם אינו מחובר למציאות

אירועים קרובים