SQLink רכשה את תבונה מילניום תמורת כשבעה מיליוני שקלים

תבונה מילניום עוסקת, בין היתר, בניהול מידע וידע, אפיון, יישום ופיתוח אתרי אינטרנט, פורטלים ארגוניים, עמדות מידע לשירות עצמי, יישומים ניידים, יישומים לפייסבוק וערוצים ביו-טיוב ● החברה היא שותף של מיקרוסופט ותשתיות הפיתוח שלה מתבססות על הענקית מרדמונד ● כל עובדיה, לרבות המנהלים, יישארו בתפקידיהם

קבוצת SQLink משלימה בימים אלה את רכישתה של תבונה מילניום – חברה שעוסקת, בין היתר, בניהול מידע וידע, אפיון, יישום ופיתוח אתרי אינטרנט, פורטלים ארגוניים, עמדות מידע לשירות עצמי, יישומים ניידים, יישומים לפייסבוק (Facebook) וערוצים ביו-טיוב (YouTube). היקף העסקה מוערך בסכום שבין שישה לשמונה מיליוני שקלים.

140 עובדי תבונה מילניום יצטרפו ל-1,000 עובדי קבוצת SQLink. החברה הנרכשת היא שותף של מיקרוסופט (Microsoft) ותשתיות הפיתוח שלה מתבססות על הענקית מרדמונד. בין לקוחותיה נמנים ארגונים מכל המגזרים במשק, דוגמת בנק הפועלים, בנק מזרחי טפחות, הבנק הבינלאומי, בנק איגוד, כלל ביטוח, שירותי בריאות כללית, בית החולים רמב"ם, סלקום, פרטנר, שופרסל וכן גופים ביטחוניים, ציבוריים ורשויות מקומיות. מנהלי תבונה מילניום, אליעזר (לייזי) אגסי, יוסי פלר, אבי רוגובסקי ואבי שרון, ימשיכו בתפקידיהם.

עוד עוסקת תבונה מילניום בפיתוח יישומים ומערכות לניהול תהליכים ארגוניים, לרבות ניהול של החלטות ומשימות, מסמכים, נהלים וטפסים ממחושבים, תוך התבססות על טכנולוגיות ותשתיות מיקרוסופט SharePoint 2010. תחומים נוספים שנמצאים בין פעילויותיה של החברה הם פיתוח מוצרי תוכנה ייעודיים ויישום כלים משלימים לפיתוח ולניהול תוכן בסביבת האינטרנט והאינטרא-נט, מתן שירותי יעוץ, שירותי תוכן ומידענות והקמת נכסים דיגיטליים ברשתות החברתיות. תחום פעילות ייחודי של החברה הוא בהנצחת חללים ותיעוד מורשת של יחידות צה"ל, קרבות, התיישבות, מחתרות, שואה והעפלה וכן עדות וקהילות ישראל.

לדברי תמיר גורן, מנכ"ל SQLink, "אנחנו נמצאים בשנים האחרונות בתהליך של צמיחה מואצת בכל הממדים – מספר העובדים, הפרויקטים והמחזור השנתי. רכישת תבונה מילניום היא חלק אינטגרלי מאסטרטגיה זו של צמיחה והתפתחות. הסינרגיה הרבה בין תבונה מילניום לשאר החברות בקבוצה תאפשר לכל הצדדים לשתף פעולה ולהגדיל את סל השירותים והפתרונות של הקבוצה".

אבי רוגובסקי, מנכ"ל משותף בתבונה מילניום, אמר ש-"אנחנו עוסקים זה 20 שנים בתחום ניהול המידע והידע בישראל – תחום שתפס יותר ויותר תאוצה בשנים האחרונות. ההצטרפות לקבוצת SQLink תיתן לנו את הגב, התמיכה והגיבוי של קבוצה גדולה, ונשתף פעולה עם החברות האחרות בקבוצה לניצול הזדמנויות הדדיות ולהרחבת סל השירותים והפתרונות של כל חברה בקבוצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים