תוכן שיווקי

לקראת אירוע | איתן לב-טוב, SPL-Software AG: "ניהול נכון של התהליכים העסקיים, מביא לפתרון של אתגרים עסקיים"

לקראת כנס לקוחות SPL-Software AG, יום ג', ה-26 ביוני, מלון דייוויד אינטרקונטיננטל תל אביב

20/06/2012 14:21

מאת הילל יוסף

"אנו מזהים כיום מגמה ברורה מאד של התעוררות בצרכי אינטגרציה של מערכות IT בארגונים", כך אמר איתן לב-טוב, סמנכ"ל מוצרים לניהול תהליכים ב-Software AG – SPL. לב-טוב אמר את הדברים בראיון לקראת ProcessForum 2012, כנס הלקוחות השנתי שעורך הסניף הישראלי של ענקית ה-IT הגרמנית. הכנס ייערך ביום ג' הקרוב, ה-26 ביוני, במלון דייוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

"העולם כיום", אמר לב טוב, "הופך להיות מורכב מבחינת ערוצי הגישה וההפצה של המידע. זאת בשל הכניסה של ארגונים לעולם המובייל, האינטרנט ומכשירי הקצה החכמים. הלקוחות רוצים לקבל הכל בצורה אחידה וברורה, בכל צורות ההתקשרות עם הארגונים. דבר זה מכריח ארגונים לעלות מדרגה בהיבט אספקת המידע בכל ערוץ ועל גבי כל רכיב מחשוב".

"לצד מגמות אלו", אמר לב-טוב, "ישנה התפוצצות בכמויות המידע העצומות בתוך המערכות, שלא כולן מסונכרנות. הדבר מייצר צרכים שונים מבעבר. בעבר ארגונים כתבו קוד על מנת לחבר מערכות בצורה נקודתית, כיום נדרש לחבר בין מערכות ברמה בין-מערכתית, גבוהה יותר".

"האינטגרציה", אמר לב-טוב, "משמשת כבסיס חזק מאד לניהול ולשיפור התהליכים. המערכות נדרשות לסנכרן מידע בתוך המסגרת התהליכית. אנו באים ומציעים פתרון מקצה לקצה, אשר מנהל את כל התהליך העסקי. זו הצעת הערך הייחודית שלנו, המשלבת את הערך המוסף שאנו מביאים בתכנון התהליכי, דרך היכולת לחבר את כל המערכות וכל סוגי המידע הארגוני – במסגרת התהליך. כך, בשורה התחתונה, אנו מספקים לארגונים ניראות ברמה גבוהה, לטובת שיפור בתהליכים על ידי מתן כלי דווח למנהלים העסקיים".

"הפלטפורמה המרכזית בה אנו מנהלים את מימוש התהליכים", אמר לב-טוב, "היא webMethods BPMS. זו סוויטת כלים המכילה את כל המרכיבים המאפשרים לארגונים לנהל ולשפר את התהליכים, כגון ניהול החוקה הארגונית, טיפול במסמכים, אינטגרציה בין מערכות וממשק משתמש מתקדם. כלי התכנון שמאפשרים ל-IT לעבוד בצורה צמודה עם הגופים העסקיים נעשה על בסיס כלי ARIS המובילים בתחומם בעולם".

"בכנס נציג מגוון רחב של לקוחות שגם מתכננים וגם מיישמים באמצעות הכלים שלנו את מערך התהליכים העסקיים שלהם בהצלחה רבה", ציין לב-טוב, "בין השאר יוצגו פתרונות ייחודיים להחצנת יישומים ליבתיים לעולם המובייל".

"המילה החשובה בהקשר זה", סיכם לב-טוב, "הינה שיתופיות עמוקה והדוקה של מידע אודות תהליכים – בין אנשים בתוך הארגון ובין הארגון ושותפיו. מימוש חכם של השיתופיות העסקית המתבטא בניהול יעיל של התהליכים הארגוניים ומערכות המידע התומכות, מאפשר לארגונים לשפר את התחרותיות, להתייעל, לשפר את הריווחיות וכל זאת בתהליך מתמשך".

אירועים קרובים