אדוונטק הטמיעה מערכת גבייה של אורקל בכ.א.ל. בפרויקט בהיקף 5 מיליון שקלים

המערכת שהוטמעה, Oracle Advanced Collections, עתידה לספק מידע מקיף על הלקוח ולשפר את מערך הגבייה של כ.א.ל. ● היא מהווה חלק אינטגרלי ממערכת ה-ERP גרסה 12 של אורקל ● מדובר ביישום הראשון בארץ של מודול הגבייה של החברה

משווקת ומיישמת את פתרונות SAP Success Factors. אדוונטק

אדוונטק טכנולוגיות הטמיעה מערכת גבייה של אורקל (Oracle) בכ.א.ל. (Cal), בפרויקט שארך כשנה והסתיים באחרונה. היקפו עומד על חמישה מיליון שקלים. זהו היישום הראשון בארץ של מודול הגבייה של אורקל.

המערכת שהוטמעה, Oracle Advanced Collections, עתידה לספק מידע מקיף על הלקוח ולשפר את מערך הגבייה של כ.א.ל. מערכת הגבייה הקודמת בחברת כרטיסי האשראי הייתה מערכת מורשת ותיקה, שהייתה מבוססת על מסכים טקסטואליים ודרשה פיתוח ותחזוקה משמעותיים.

Oracle Advanced Collections היא מודול הגבייה של אורקל ומהווה חלק אינטגרלי ממערכת ה-ERP גרסה 12 שלה. המערכת מאפשרת ניהול מתקדם של תהליכי הגבייה של כ.א.ל. מול לקוחותיה ומשמשת עשרות מעובדי החברה.

במסגרת המערכת החדשה מיושמות אסטרטגיות גבייה המותאמות ללקוחות השונים באופן דינמי, על פי מאפייני הלקוח, חובותיו והתנהלות תהליך הגבייה מולו. המידע על הלקוח, פירוט חובותיו והיסטוריית הטיפול בו מוצגים לנציג הגבייה בצורה מרוכזת ומאפשרים לו לנהל שיחה ממוקדת עם הלקוח ולהפעיל את פעולות הגבייה הנדרשות מאותם המסכים. בשל היות מודול הגבייה חלק אינטגרלי ממערכת ה-ERP של אורקל, כל פעולות הגבייה משוקפות באופן מיידי במערכת ה-ERP הארגונית ובמערכות הדיווח השונות העוטפות אותה.

רון גריסרו, סמנכ"ל טכנולוגיות עסקיות בכ.א.ל., אמר ש-"כחלק מהתוכנית האסטרטגית שלנו להחלפת מערכות הליבה, החלפנו מערכת גבייה ותיקה במערכת חדישה, שתאפשר לנציגי הגבייה לקבל מידע מקיף ונגיש אודות לקוחותינו".

הדס סמרלי, מנהלת הפרויקט מטעם כ.א.ל., ציינה שהוא "כלל ממשקים רבים למערכות הליבה של החברה. הוא התנהל באופן מוסדר ועלה לאוויר בהצלחה ובהתאם ליעדים שנקבעו".

רן שורצמן, מנהל הפרויקט מטעם אדוונטק, אמר שהוא "כלל כמות גדולה של פיתוחים והתאמות, על מנת להתאים את המערכת לתהליכי העבודה והדרישות המיוחדות של הלקוח. כמו כן בוצעו הסבות נתונים מאסיביות, כדי לשמר את הנתונים מהמערכת הישנה ולאפשר המשכיות ורציפות בתהליכי הגבייה מול הלקוחות". הוא הוסיף, כי "הפרויקט נוהל בהתאם למתודולוגיית אדוונטק ולדרישות הלקוח, שהוא תאגיד עזר בנקאי הכפוף לרגולציות שונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים