לארי אליסון רכש את מרבית שטחו של אחד מאיי הוואי

על פי השמועות, אליסון, שמחזיק בבית באי, גבר ב-"קרב" על רכישתו על ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט ● לא נמסר כמה הוא שילם תמורת האי, אך בעבר פורסם שהמחיר המבוקש עבורו היה כ-500 מיליון עד 600 מיליון דולרים ● באי מצפים לקבל את אליסון "בעתיד הקרוב"

מנכ"ל אורקל (Oracle), לארי אליסון, חתם על עסקה לרכישת 98% משטחו של האי לנאי, אחד מאיי הוואי. סכום העסקה לא פורסם, אך ידוע, כי המחיר המבוקש היה כ-500 מיליון עד 600 מיליון דולרים.

לנאי הוא האי השישי בגודלו מבין איי הוואי ושטחו מסתכם בכ-365 קילומטרים רבועים. המוכר הוא המיליארדר דיוויד מרדוק, שהשטח נמצא בבעלותו מאז 1985. הוא עושה זאת לאחר שעל פי הדיווחים הפסיד מדי שנה בשל הבעלות על האי בין 18 מיליון דולרים ל-25 מיליון. יצוין, כי שני האחוזים הנותרים משטחו של האי שייכים למדינת הוואי.

מושל האי, ניל אברקומבי, אמר ש-"אנחנו מצפים לקבל את פניו של מר אליסון בעתיד הקרוב". לדבריו, "נאמר לי שאליסון גילה מזה זמן רב עניין באי לנאי. אהבתו לטבע, ובעיקר לים, ידועה ומוכרת, ובמיוחד חיבתו למרוצי סירות".

על פי השמועות, אליסון התחרה על רכישת האי מול מייסד מיקרוסופט (Microsoft), ביל גייטס. גייטס ורעייתו, מלינדה, שכרו את האי כולו לרגל נישואיהם ב-1994, ולאליסון יש בו כבר בית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים