תוכן שיווקי

לקראת אירוע | כך תיערכו למתקפת הסייבר הבאה

21/06/2012 14:42

"בשבועות האחרונים קיבל העולם הצצה נוספת למלחמת הסייבר המתנהלת מאחורי הקלעים מזה תקופה ארוכה בידי האקרים אשר מאתרים חושפים ומעבירים מידע רגיש (בין אם מדיני, צבאי עסקי או פרטי) לידיו של הגורם המזמין. מציאות אפוקליפטית עתידית כזו, בה אין יותר סודות ולמעשה הכול גלוי וחשוף – יכולה לשנות ללא הכר את העולם כפי שאנו מכירים אותו היום", אומר רוני רויטמן, מנהל חטיבת המוצרים של חברת התוכנה One1, הנחשב לאחד ממומחי הסייבר המובילים בישראל.

"אל תוך המציאות המאיימת הזו נכנסים "לוחמי הסייבר": אותם מהנדסים וטכנאים העושים ימים כלילות, על מנת למצוא את הנוסחאות המתקדמות ביותר לאבטחת מידע", אומר רויטמן, ומוסיף: "מלחמת הסייבר היא יותר מסוכנת מהמלחמה הקונבנציונלית. מנהלי אבטחת המידע בארגונים הם בעצם "הקו הראשון" בלוחמת הסייבר שצריכים להפעיל את מערך ההגנה מול מתקפות הסייבר. כלל המפתח הראשון הוא הגדרת מדיניות ארגונית בראייה אסטרטגית, המבינה את הצורך בהגנה על המערכות הקריטיות לתפקודו של הארגון, והטמעת מדיניות זו בארגון".

לדבריו, "על מנת לעמוד באתגרים אלו, יש צורך בנבחרת מומחי אבטחה מהטובים בישראל. אנו בחטיבת המוצרים של קבוצת One1 פיתחנו מיומנויות גבוהות ביותר בכל נושא אבטחת המידע הפנים ארגוני, ופיתוח פתרונות ייחודיים ברמה עולמית. אנו מספקים את המענה הסופי הטוב ביותר לארגונים – כלומר מתן הגנה פיזית לארגונים, כאשר כל מערכת יכולה להגן על מספר אפליקציות, וכך לתת מענה רחב יותר וחסכוני יותר לארגון".

סל הפתרונות המוצע על ידי חטיבת המוצרים של קבוצת One1 כולל את:

One11.    קומיוניטק – ניהול ואבטחה של המכשירים הניידים בארגון, המהווים מוקד משיכה אטרקטיבי לפריצות סייבר, באמצעות המובייל אל תוך מחשבי הארגון. חברת קומיוניטק מספקת השתלטות על המובייל מרחוק ברמה הטכנית, אבטחת מידע על המובייל עצמו ו-MDM. דבר זה מאפשר לארגון שליטה מרבית על המכשירים הניידים בארגון. הכוללת תוכנה אחת ומסך שמרכז הכול, דבר שאין למצוא בשום מקום אחר בעולם. כרגע, זהו הפתרון המוביל בעולם בתחום זה.

2.    Whitebox – ניהול הרשאות ומעקב אחר משתמשים בכל האפליקציות הארגוניות. דבר שנותן לארגון ראייה רוחבית על מה שקורה ברמת המשתמש הבודד ועד לרמת כל האפליקציות הארגוניות, כולל אפליקציות שהן גנריות ולא גנריות בארגון.

3.    Safe-T – העברת קבצים לא יכול להיות קל יותר מאשר זה. משתמשים עסקיים יכולים לשלוח קבצים גדולים בצורה מאובטחת ישירות מתוך Outlook או באמצעות ממשק משתמש אינטרנט. כך או כך, תהליך העברת קבצים הוא יעיל, פשוט, אינטואיטיבי למדי עבור כל משתמש כדי לנווט בקלות וביטחון.

4.    Secure Islands – הגנה על מסמכים מפני זליגת מידע. המוצר מספק פלטפורמה ארגונית לצרכי מדיניות הגנה על המידע הארגוני הרגיש ומספק יכולת סיווג חזקה ופשוטה של מידע מכל מקור ומתן הגנה המתבססת על תשתית ה-AD-RMS של מיקרוסופט לצורך אבטחת פרטי המידע הארגוניים – הצפנתם ומתן הרשאות גישה ושימוש.

5.    מקאפי/ סנטריגו – אבטחת בסיסי נתונים בארגון, המהווים את ליבת הפעילות של הארגון.

6.    Cidway – מחולל סיסמאות, קוד זיהוי מתקדמים. טכנולוגיית ה-OTP – ONE TIME PASSWORD, מהווה פריצת דרך בתחום הכניסה לפעילות מרחוק על הארגון. אפליקציות המוצר מגיע כחומרה, תוכנה או כקוד לשימוש בטלפון הנייד. הסיסמה נשלחת למורשים במספר צורות כולל שליחת SMS. בין מוצרי החברה גישה מאובטחת למשיכת מזומנים.

"פתרונות אלו מהווים תוספת כוח משמעותית לאבטחת המידע בארגונים, בנוסף לפלטפורמות אבטחת המידע הקיימות", מסכם רויטמן.

אירועים קרובים