א.מ.ת. מיחשוב הטמיעה אקסהדטה של אורקל בפרטנר; היקף הפרויקט: חמישה מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו שתי מכונות - האחת משמשת עבור סביבת הייצור של פרטנר והשנייה עבור סביבת ה-DRP שלה ● בנוסף, הוטמע פתרון גולדן גייט של אורקל - תוכנה לאינטגרציה של נתונים בזמן אמת, שמאפשרת לפרטנר להעתיק נתונים במהירות

א.מ.ת מיחשוב

א.מ.ת. מיחשוב הטמיעה את מכונות בסיס הנתונים של אורקל (Oracle), אקסהדטה (Exadata), במחסן הנתונים הארגוני של פרטנר – כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עמד על כחמישה מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמעו שתי מכונות – האחת משמשת עבור סביבת הייצור של פרטנר והשנייה עבור סביבת ה-DRP שלה. בנוסף, הוטמע פתרון גולדן גייט (GoldenGate) של אורקל – תוכנה לאינטגרציה של נתונים בזמן אמת, שמאפשרת לפרטנר להעתיק נתונים במהירות.

במסגרת הפרויקט בוצעה קונסולידציה של עשרות שרתים ומסדי נתונים אל המכונות החדשות. המכונות שהוטמעו צפויות להניב לפרטנר חיסכון בהוצאות ה-IT, יחד עם שיפור משמעותי בזמינות המערכות וקלות הניהול שלהן. בין היתר, מכונות בסיס הנתונים תאפשרנה לאנשי ה-IT של פרטנר קבלת ביצועים מהירים יותר, סריקת נתונים בקצבים גבוהים, כיווץ מחסני נתונים ביחס ממוצע של 1:10 וגישה אקראית למידע בקצבים גבוהים, שתוביל לשיפור הביצועים העסקיים. זאת, באמצעות תוכנה שמוטמעת במכונות ומתזמרת את הביצועים של עיבוד הנתונים על בסיס שירותי איחסון חכמים והעברת חלק נכבד מהעיבודים של בסיס הנתונים לאחסון באופן השקוף לבסיס הנתונים וליישומים.

אנטולי וייסמן, מנהל אגף תשתיות ואינטגרציה בפרטנר, אמר ש-"מדובר בפרויקט חשוב שהביא לשדרוג של תהליכי ה-IT בחברה ולקיצור טווחי הזמן שלהם. כך נוכל להשיק מיזמים בצורה מהירה ויעילה יותר".

יצוין, כי זוהי ההטמעה הרביעית של מערכת אקסהדטה בישראל, לאחר שמערכות כאלה הוטמעו בבזק, בדפי זהב ובחיל האוויר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים