מארק ריבינגטון, נימסופט: "האסטרטגיה שלנו היא ניהול ה-IT כשירות דרך הענן"

"שוק ספקי השירות גדל בקצב מהיר מאוד; הרבה מאוד תפקודים של ה-IT בארגונים עברו לספקי שירות, והם דורשים פתרונות שיאפשרו להם לתת יותר שירותים ועם זאת לשמור על רמת השירות והיכולת לתת את השירותים שהם כבר נותנים לעוד ועוד ארגונים, כולל ספקי שירותים אחרים", אמר ריבינגטון, מנהל הטכנולוגיה הראשי של החברה ● לדבריו, "זה אחד הדברים היפים ביותר שנובעים מהיכולת לעבוד בענן"

כש-CA רכשה לפני יותר משנתיים את נימסופט (Nimsoft) היא עשתה זאת מסיבה אחת בלבד, וברורה מאוד: התרחבות לעולם עסקי ה-SMB. בעוד ש-CA עצמה מכוונת לארגונים הגדולים, קהל היעד העיקרי של נימסופט הוא העסקים הקטנים והבינוניים, ובמיוחד ספקי שירות. "אנחנו מספקים ניהול מאוחד שחוצה את כל הצרכים של הארגון ועושים זאת באמצעות מוצר אחד ומאוד ייחודי בשוק. אנחנו בעצם מציעים ITMaaS – ניהול ה-IT כשירות דרך הענן. זו האסטרטגיה שלנו", אמר מארק ריבינגטון, מנהל הטכנולוגיה הראשי של נימסופט.

ריבינגטון התראיין לאנשים במחשבים במהלך כנס CA Expo Tel Aviv שנערך לפני ימים אחדים בהפקת אנשים ומחשבים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. הוא הסביר, כי המוצר של החברה הוא ייחודי בשוק, מכיוון שהוא מאפשר ללקוח לעקוב אחר כל הפעילות ברשת ולנטר אותה. הניטור מבוצע על ידי ספקי שירות שבוחרים עבור כל חברה את המודולים לה היא זקוקה.

"כל התשתית של השירות היא בענן", ציין ריבינגטון. "אנחנו מאפשרים לספק השירותים לעקוב אחר ביצועי הרשת, בסיסי הנתונים, השרתים וגם יישומי מפתח. למוצר הניטור שלנו אפשר לחבר הרבה מאוד מוצרי תוכנה ישר מהקופסה, כולל מעקב אחר תוכנות וירטואליזציה כמו VMware. למעשה, אפשר לחבר למערכת שלנו לצורך ניטור יותר מ-150 מוצרים ברגע ההתקנה. ויותר מכך, אנחנו בונים מחברים כמעט לכל מוצר שמבקשים מאיתנו. כמובן שברגע שבונים אותו, המחבר זמין לכולם".

"שוק ספקי השירות גדל בקצב מהיר מאוד", ציין ריבינגטון לגבי הסביבה העסקית בה פועלת החברה. "הרבה מאוד תפקודים של ה-IT בארגונים עברו לספקי שירות, והם דורשים פתרונות שיאפשרו להם לתת יותר שירותים ועם זאת לשמור על רמת השירות והיכולת לתת את השירותים שהם כבר נותנים לעוד ועוד ארגונים, כולל, דרך אגב, ספקי שירותים אחרים. זה אחד הדברים היפים ביותר שנובעים מהיכולת לעבוד בענן".

CA שילמה עבור רכישת נימסופט 350 מיליון דולרים. החברה התחילה את דרכה בנורבגיה ב-1998 והשתלבה עם חברת הפצה אמריקנית כדי לצמוח משם בשווקי ספקי השירותים בארצות הברית ובאירופה. מספר הלקוחות של נימסופט כשנמכרה עמד על יותר יותר מ-850. איבינגטון אמר, כי "הרכישה הייתה ללא ספק טובה עבור CA".

בסופו של דבר, "בדיוק כמו ש-CA מאפשרת לארגונים הגדולים לצמצם בהוצאות שלהם כדי לספק חדשנות, כך נימסופט עושה זאת בתחום ה-SMB", הוסיף. לדבריו, "מאז הרכישה הוספנו תפקודיות של שולחן עבודה ואת היכולת לבצע את הניטור ממקומות מרוחקים. היתרון החשוב ביותר שאנחנו מציעים לכל ספקי השירות, ובעצם דרך הערוץ הזה ללקוח הסופי, הוא היכולת לעקוב אחרי הרבה דברים. לכן, יש צורך בהרבה פחות כוח אדם, מה שמביא לחיסכון בהוצאות לטווח ארוך, כי אותם אנשים יכולים לנטר כמות גדולה יותר של מידע. יש לנו לקוחות שאומרים שבעזרת הפתרון שלנו הם זקוקים לשליש מכוח האדם לו היו זקוקים בעבר, כך שהיה להם קל להוסיף לקוחות ושירותים מבלי להגדיל את הצורך במשאבי אנוש".

"בשורה התחתונה", סיכם ריבינגטון, "בשאלה של עלות כספית, האפשרות לשמור על יכולת הגידול גם מבלי להגדיל את כוח האדם וההוצאות מראה שה-ROI שלנו מהיר ועלות הבעלות יחסית נמוכה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים