כריס דיקסון, CA: "חיפוש רווחים הוא כמו ספר עם הרבה מאוד פרקים"

"אנחנו, ב-CA, מובילים את הלקוחות לכל אורך החיפוש", אמר דיקסון, סגן נשיא ומנהל תחום ניהול ארגונים גדולים בחברה ● לדבריו, "אם חברה מתמקדת רק בחיסכון בכסף נוצר מעצור והחברות המתחרות ייקחו את השוק שלה"

"חברות שמתמקדות רק בחסכון – בסוף אין להן סיבה לחסוך. מה אתה עושה עם הכסף שאתה חוסך? שם אותו בבנק? זה לא יועיל לך. המטרה היא לעשות עסקים, צריך להרוויח כסף כאן ועכשיו, להגיע לשווקים חדשים ולמצוא רעיונות חדשים כדי להרוויח. החיסכון בהוצאות צריך להיות מנוף כדי להתרחב, לגדול ולנוע קדימה. אם מתמקדים רק בחיסכון בכסף נוצר מעצור. אם החברה עוצרת ומפסיקה להיות חדשנית ולהמציא את עצמה מחדש, המתחרות ייקחו את השוק שלה", כך אמר כריס דיקסון, סגן נשיא ומנהל תחום ניהול ארגונים גדולים ב-CA.

דיקסון, כמו מנהלים בכירים רבים אחרים ב-CA, הגיע לישראל כדי להשתתף בכנס CA Expo Tel Aviv, שנערך לפני ימים אחדים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים. הוא אמר בראיון לאנשים ומחשבים, כי CA ייחודית מכיוון שהיא מוכרת את הפתרונות שלה לכל רוחב השוק. "יש לנו הצעות למעלה, באמצע וגם נמוך יותר", ציין. "השוק דוחף אותנו למכור לכל התחומים, ובשוק הזה חברות לא מוכנות להוציא אם הן לא רואות הכנסות. אני אומר להן שצריך להתחיל לחפש רווחים. זו התמונה, או, יותר נכון, זהו ספר עם הרבה מאוד פרקים ואנחנו, ב-CA, מובילים את הלקוחות לכל אורכו. גם אם לא מדובר במסע, אנחנו עוזרים לחברות לעבור לסביבה יותר מאופשרת, יותר ממוקדת עסקים ויותר זריזה, במטרה לעשות רווחים".

לפי דיקסון, מדובר בתהליך שגם CA בעצמה עוברת. "המיקוד שלנו בדרך שאנחנו פונים לשוק כיום עושה אותנו שונים. אנחנו לא ה-CA של פעם אלא הרבה יותר זריזים ודקים, ונעים מהר. אנחנו המראה של הלקוחות שלנו. המיקוד היחיד שלנו הוא ההצלחה של הלקוח, התוצאה העסקית. במקום להתעסק רק בתשתית, המיקוד הוא להביא את ה-IT למצב בו הוא תורם כהלכה לתוצאה הרצויה, לחזית העסקים".

הוא אמר, כי עולם ה-IT נמצא כעת באחת התקופות המרתקות ביותר, בגלל השימוש בענן. "אפילו חברות גדולות לא צריכות להיות מורכבות. הן יכולות לקחת את הסיכונים", הוסיף דיקסון. "מרתקת אותי היכולת להשתמש בענן כדי לבנות עסקים בכל אזור ובכל מדינה. לא חייבים לבנות סניף, לא חייבים לבנות בניין, לא חייבים עוד שרתים פיזיים. מכיוון שההשקעה נמוכה, כך גם החשש והסיכונים הרבה יותר נמוכים, וזה הפתח שצריך לנצל כדי להשתמש בחיסכון כדי להוביל קדימה, לעסקים חדשים".

השינוי החשוב ביותר שדיקסון רואה כיום הוא בדרך בה ה-IT משרת את העסק. "חברות מבינות את המסר שאני מנסה להעביר כאן. הן מתחילות להבין שמה שחשוב זה לא השירות אלא היישומים, ובזה צריך להתמקד. היישומים בונים על התשתית והם אלה שבסופו של דבר פונים ללקוחות הסופיים, הם אלה שמביאים את הרווחים, וחברות מתחילות להתמקד במה שבאמת צריך – להניב לעסק הכנסות, למכור, להניע חדשנות, להניע עסקים ובסופו של דבר להניע רווחיות. הטכנולוגיה והעסקים צמודים כיום זה לזה". "לא סתם טוענים שמנמ"רים יהפכו בסופו של דבר למנכ"לים", הוסיף. "המנמ"ר כיום הוא איש שצריך להבין את העסק, את הרווחיות שלו ואת הדרך לייצר הכנסות לא פחות מאף איש עסקים אחר בחברה".

מבחינת המפה העסקית של העולם הטכני התומך בעסקים מסמן דיקסון את ספקי השירות כתחום שכדאי להתמקד בו. "ספקי השירות ממוקמים כיום במקום מצוין", אמר. "אנחנו מספקים להם את התשתית כדי למכור שירותי ענן ללקוחות שלהם בדרך אישית. ספקי השירותים מספקים לנו את הדרך לגדול אפילו יותר ממה שחשבנו שאפשר, ולכן אנחנו מאוד מרוכזים בהם. באמצעותם ניתן לבנות רשת ענקית של מוסיפי ערך, כי כל לקוח הופך כיום לגלובלי. ספקי השירות יכולים לספק ענן אישי לכל לקוח. הם מאפשרים לקבל ענן פרטי עם פנים – הפנים של ספק השירות שכבר רגילים אליו".

CA

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים