אינטל חילקה מלגות בהיקף כולל של 135 אלף שקלים ל-45 הנדסאים

המלגות הוענקו במסגרת תוכנית Top Group השנתית של החברה ● התוכנית, שנוצרה בשיתוף המכללות הטכנולוגיות, מיועדת לסטודנטים מצטיינים בשנת לימודיהם האחרונה לתוארי הנדסאי אלקטרוניקה, חשמל, מכונות, קירור ומיזוג, מכטרוניקה, מכשור ובקרה, כימיה ותוכנה ● כל אחד מהסטודנטים קיבל מלגה בסך של 3,000 שקלים

אינטל (Intel) ישראל העניקה 45 מלגות של 3,000 שקלים כל אחת לסטודנטים ממכללות טכנולוגיות שונות. הענקת המלגות, בהיקף כולל של 135 אלף שקלים, התקיימה במהלך טקס לציון סיום השנה העשירית של פרויקט Top Group השנתי של החברה.

החברה הקימה את תוכנית Top Group במטרה לאפשר לסטודנטים הלומדים לתואר הנדסאי במכללות הטכנולוגיות קליטה טובה יותר בשוק העבודה. התוכנית, שנוצרה בשיתוף המכללות הטכנולוגיות ובנויה ממספר שלבים, מיועדת לסטודנטים וסטודנטיות מצטיינים בשנת לימודיהם האחרונה לתוארי הנדסאי אלקטרוניקה, חשמל, מכונות, קירור ומיזוג, מכטרוניקה, מכשור ובקרה, כימיה ותוכנה.

יצוין, כי 45 סטודנטים השתתפו בשני מפגשים במפעל אינטל בקריית גת לאורך שנת הלימודים. המפגש הראשון התמקד באסטרטגיית הניהול הרזה (Lean Management) והמפגש השני כלל הצצה אל עולם הייצור באינטל בעזרת הרצאות, פאנל בעלי תפקידים וסיור במתקני המפעל. אינטל, שמעסיקה 8,100 עובדים ברחבי הארץ, מגייסת מדי שנה 200 הנדסאים.

נירית כהן, סמנכ"לית משאבי האנוש של אינטל, אמרה שההנדסאים המבוקשים ביותר הם בתחומי המיחשוב והבקרה, החשמל, האלקטרוניקה ומיזוג האוויר. בשוק מעריכים, כי קיים מחסור בשוק של אלפי הנדסאים, כאשר על פי הערכות התאחדות התעשיינים, מספרם עומד על 3,500. לעומת זאת, במכללות הטכנולוגיות מעריכים שחסרים כ-7,000 הנדסאים.

משה הריס, מנהל הגיוס של מפעל הייצור של אינטל בקריית גת, אמר שהתוכנית Top Group, היא ההכרה וההוקרה של אינטל בחשיבותם ומרכזיותם של ההנדסאים בתעשייה בכלל ובתחום המולכים למחצה בפרט. "בתעשיות הטכנולוגיות בכלל ובאינטל בפרט ישנו ביקוש משמעותי להנדסאים והנדסאיות מתחומים רבים, אך הביקוש גובר על ההיצע ונוצר מצב של מחסור בהנדסאים. תוכנית Top Group מסייעת לשיפור המצב על ידי עידוד אוכלוסיית ההנדסאים ללמוד, לעסוק ולהצטיין בתחומים הללו" .

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים