התובע הכללי של טקסס דורש להורות לגוגל למסור מסמכים חשובים

המסמכים נחוצים במסגרת תביעה של הגבלים עסקיים שהגישה מדינת טקסס נגד גוגל לפני כשנתיים ● על פי התובע הכללי, "מאז אוגוסט 2010 מסרה גוגל מאות אלפי מסמכים, אך היא מעכבת את המסירה של מספר מסמכים נחוצים" ● גוגל בתגובה: אנחנו משתפים פעולה עם החוקרים

התובע הכללי של מדינת טקסס בארצות הברית הגיש תביעה נגד גוגל (Google) בדרישה שבית המשפט יורה לחברה למסור מסמכים חשובים שנחוצים כדי לקדם תביעה של הגבלים עסקיים בעניין הדירוג של תוצאות החיפוש, שהוגשה נגד גוגל לפני כשנתיים. בתביעה החדשה נטען, כי גוגל מסרה מסמכים רבים מאוד, אך מעכבת את המסירה של מספר מסמכים נוספים וחשובים יותר.

בתביעה, שהוגשה בשבוע שעבר לבית המשפט באוסטין, טקסס, דורש התובע הכללי, גרג אבוט, "להורות לחברת האינטרנט לשתף פעולה עם החוקרים ולמסור מסמכים שמסירתם מעוכבת במכוון", כך פורסם ברויטרס (Reuters). לדבריו, "מאז אוגוסט 2010 מסרה גוגל מאות אלפי מסמכים, אך היא מעכבת את המסירה של מספר מסמכים נחוצים".

בתגובה מסר דובר גוגל, כי החברה משתפת פעולה עם החוקרים. לדבריו, "מסרנו לתביעה הכללית של טקסס מאות אלפי מסמכים ונשמח להשיב על כל שאלה שיעלו הרשויות באשר לפעילותנו".

דבר החקירה פורסם בראשונה בספטמבר 2010, כאשר אבוט החליט לבחון תלונות שעל פיהן הורידה החברה דירוג של אתרי אינטרנט שהתחרו במנוע החיפוש שהיא מפעילה. ברשות הסחר של ארצות הברית (ה-FTC) חוקרים תלונות דומות נגד גוגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים