משה בירנשטוק, HP ישראל: "אנחנו צופים גידול במכירות כלי ה-ALM שלנו"

"הגידול צפוי הן בקרב לקוחות קיימים והן בכניסה לפלחי שוק חדשים", אמר בירנשטוק, ארכיטקט תוכנה בכיר בחברה ● לדבריו, "לצד העמקת התקשורת בין הגורמים המעורבים בתהליך הפיתוח, ובראשם המפתחים, הם נדרשים לאג'יליות - זריזות, גמישות ויכולת הסתגלות - ול-HP יש את היכולת לספק אותה"

"עם השקת הגרסה החדשה של כלי ניהול מחזור חיי היישום שלנו, HP Application Lifecycle Management, אנחנו צופים גידול במכירות בתחום, הן בקרב לקוחות קיימים והן בכניסה לפלחי שוק חדשים", כך אמר משה בירנשטוק, ארכיטקט תוכנה בכיר ב-HP ישראל.

בירנשטוק הנחה כנס שערך היום (ב') אגף התוכנה של HP ישראל ב-איסט בתל אביב. בכנס, שהופק על ידי אנשים ומחשבים ונשא את הכותרת HP ALM Conference, השתתפו יותר מ-200 מפתחים ובודקי תוכנה. במסגרת האירוע נערכה ההשקה בישראל של גרסה 11.5 של פלטפורמת ALM (ר"ת ניהול מחזור חיי היישום) מבית HP, ימים ספורים לאחר ההשקה העולמית.

לדברי בירנשטוק, "התקשורת בין הגורמים המעורבים בתהליך של פיתוח או יישום שירות אינה הדוקה מספיק. לצד העמקת התקשורת בין הגורמים המעורבים בתהליך הפיתוח, ובראשם המפתחים, הם נדרשים לאג'יליות – זריזות, גמישות ויכולת הסתגלות". הוא הוסיף, כי "ל-HP, עם כלי הניהול שלה לתחום, יש את היכולת לספק את האג'יליות הנדרשת, על מנת לקצר את משך זמן ההגעה של המוצר או השירות לשוק".

"ארגונים נדרשים להבין שיש עוד שחקנים שנמצאים בתהליך הוצאה לאור של יישום", אמר בירנשטוק. "זה מתחיל באפיון, כתיבת הדרישה, אישורה והניהול הפרויקטאלי של הדרישות מול המפתחים והבודקים. לאחר מכן יש הרבה סיבובים של הכנה לשחרור הגרסה – ושחרורה. התוצאה היא שהניהול של מחזור החיים של היישום, ALM, רחב יותר מבעבר".

"בתהליך הפיתוח עולות וצצות דרישות במהלך מחזור החיים של היישום", ציין. "נדרש לנהל את הדרישות הללו, תוך שנותנים להן מענה מהיר ומרבי, יחד עם מיקוד במסירה מהירה. הניהול מבוצע ממקום מרכזי אחד, תוך שימת דגש על חוויית משתמש עקבית עם לוח המחוונים, שניתן להתאמה אישית. כך יכולים צוותי הפיתוח, הבדיקות ומנהלי הפרויקט לקבל כלי שחוצה את הפרויקט, לקבל דיווח במשך כל התהליך, תוך שיתוף ידע בין כלל השותפים לו. בדרך זו מתקבלים תהליכים עקביים, עם מעקב אחר ההתקדמות שלהם. לוחות המחוונים מספקים יכולת דיווח ומאפשרים למעורבים בתהליך לעקוב אחר המוכנות של היישומים על פני כל מחזור החיים שלהם, באמצעות KPIs שמנתחים את הנתונים בכל אבני הדרך שהוגדרו במהלכם".

בירנשטוק אמר, כי "השימוש בכלי מניב לצוותי הפיתוח והבדיקות כמה תועלות: הוא מספק יכולת תכנון ומעקב מרכזית אחר התהליכים שטמונים בפרויקט הפיתוח; מספק נראות של התהליכים באמצעות לוחות המחוונים שהוא מספק; מאחד בין תהליכי ניהול בדיקת האיכות, אבטחת המידע, הפונקציונאליות והביצועים; מספק מערכת לניהול משימות ובקרה על ביצוען; מביא להלימה גבוהה יותר בין תהליך הפיתוח והיעדים העסקיים של הארגון; מספק סביבת מעבדה לפיתוח עבור המפתחים; והוא מהדק את הקשר בין צוותי ניהול הפרויקט, צוותי הפיתוח והבדיקות".

במהלך הכנס הציג בירנשטוק רכיב חדש, Lab Management. לדבריו, "זו מערכת שמבצעת הקמה אוטומטית של סביבת הבדיקות וההרצה שלהם. מדובר בנקודה האחרונה בשרשרת הפיתוח, בה מתבצעות בדיקות אוטומטיות עם כלים". הוא אף ציין מוצר חדש שהחברה משיקה במסגרת הגרסה החדשה ALM – Business Views. לדבריו, "בתוך ה-ALM יש מנגנוני דו"חות רבים שלוקחים את הנתונים ומציגים אותם לדרגים השונים בארגון. אנחנו מציעים בגרסה החדשה מנגנון ביניים שיושב בין הנתונים בעמודות לבין מנגנון ההצגה, שמסייע ליצירה של יותר דו"חות עתידיים".

"הניהול של מחזור החיים של היישום, ALM, רחב יותר מבעבר ו-HP מספקת יכולת לכלל השותפים לתהליך לעבוד בצורה מתודית ואג'ילית, תוך העמקת התקשורת ביניהם", סיכם בירנשטוק. "HP יוצקת חדשנות לתהליך הפיתוח של היישום או המוצר, מה שמביא לצמצום עלויות הפיתוח ולקיצור לוחות הזמנים שלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים