תוכן שיווקי

הוקמה חברת הייעוץ האובייקטיבי OnlyBI: מציעה היכרות עמוקה של שוק ה-BI ו-16 שנות ניסיון

25/06/2012 14:31

כיום, כאשר הצורך ב-BI (בינה עסקית) ברור לכולם בארגונים ובעסקים, ניצבים הלקוחות הפוטנציאליים בפני רשימה של יכולות וכלים שונים, והשאלה היא מה מתאים ללקוח. ברקע כמות המידע העצומה שיש בארגונים ומחוצה להם, ברשתות חברתיות ובמקורות אחרים (Big Data). לאור כך הוקמה לאחרונה חברת הייעוץ OnlyBI, העוסקת בייעוץ בלבד ולא פועלת כחברת יישום. כחברה בת של ליבי טכנולוגיות תוכנה, OnlyBI הוקמה כדי לנתק את הקשר למוצרים ספציפיים ולהציע פתרונות טכנולוגיים אובייקטיביים מתאימים, תוך מינוף 16 שנות הניסיון המוכח של ליבי בליווי פרויקטי BI.

OnlyBI מביאה עמה היכרות מאוד עמוקה של כל שוק ה-BI והכלים השונים בו, ידע טכנולוגי רחב ועמוק בתחום ה-BI, כולל הטכנולוגיות והגישות החדשות הקשורות לעולם ה-Big Data. זאת לצד ידע אודות יתרונות/חסרונות פתרונות, הכרת ההיבט התקציבי, ומומחיות בתחום POCs (הוכחת ישימות קונספט).

לינור סררו, ה-CTO של OnlyBI, אומרת כי החברה ערוכה להמליץ על פתרונות הטרוגניים משולבי כלים, עד סיוע ללקוח במציאת המיישם הנכון, עם אפשרות של ליווי היישום בפיקוח. קהל היעד לפעילות הייעוץ של OnlyBI כולל חברות היי-טק, חברות בתחום האינטרנט, ולקוחות עסקיים.

"ארגונים רבים שעוסקים באינטרנט הנם  בעלי כמויות מידע עצומות אותן הם צריכים לנתח כדי להפיק תועלת ולחסוך בעלויות. חברות חדשות שאין להן עדיין BI יכולות לחסוך באמצעות עבודה עם OnlyBI ולהגיע למטרות שלהן טוב ומהר יותר", מציינת סררו. "בשוק יש ריבוי פתרונות בכל התחומים, שלא כולם מבית אחד – מסדי נתונים, כלי קוד פתוח, כלים לטיפול ב-Big Data, כלים שעובדים בזיכרון ועוד".

לינור מוסיפה: "לכל לקוח יש צרכים משלו בהתאם לסוג הארגון, עיסוקו, כמות המידע שצבר ושרוצה לנתח – לא בהכרח כולו שלו. אנו ערוכים להבין את הלקוח ואת צרכיו, ועם מבט לעתיד למנוע שלא ייכבל עם כלי מוגבל".

אירועים קרובים