תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Software AG: בעסקים – התמהיל האנושי הוא המפתח להצלחה

25/06/2012 14:44

"גם אם יש לארגון את הטכנולוגיה הטובה והחדשנית ביותר, הוא לא יוכל להוציא ממנה את המיטב אם בשלב היישום לא יהיו לו את האנשים הטובים ביותר", כך אמרו רויטל שרעבי וארמן פשאי, שהינם VP Global Consulting Services ב-Software AG, לקראת כנס המצוינות העסקית ProcessForum 2012 של SPL-Software AG, אשר יתקיים ב-26 ביוני 2012 במלון דייויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

לדברי ארמן פשאי, "היתרון העיקרי של Software AG ישראל הינו רמתו הגבוהה של ההון האנושי ואיכות ה-Delivery. אנו מציעים ללקוחותינו צוות המורכב ממיטב ארכיטקטי התוכנה, היועצים העסקיים ומנהלי הפרויקטים המובילים, אשר יודעים לנתח תהליך עסקי ולבצע אינטגרציה כראוי".

רויטל שרעבי הוסיפה כי "המומחים שלנו מובילים את הלקוח על פי מתודולוגיה סדורה ומציעים Best Practices מוכחים ביישומי Enterprise מקבילים בעולם. ה-Best Practices זמינים לפי ורטיקלים – בנקאות, ביטוח, ממשלה, פארמה, כימיה, חשמל ועוד. הם כוללים בין היתר תהליכי קצה לקצה, ממודלים במספר שכבות לרבות מדדי בקרה ומדידה, אובייקטי נתונים ותהליכי משילות מוגדרים מראש, שמתאימים לכל ורטיקל. לדוגמא, בתחום הבנקאות תהליכי Loan Processes למוצרים שונים וכד'. התהליכים ממודלים בתשתית ARIS שמאפשרת ניהול הידע הארגוני ושפה ארגונית אחת וכן אינטגרציה מלאה לכלי היישום עצמו, מצד אחד ל-Solution Manager של SAP ומהצד השני לכלי ניהול התהליכים של Software AG פלטפורמת webMethods. החיבור בין העולם העסקי לעולם היישומי מובל בטרמינולוגיה אחידה על ידי מומחי החברה ובכך אנו מספקים ללקוחותינו תהליכים וכלי מדידה ובקרה שקיימים במצאי ומספקים לו מניסיונה רב השנים של Software AG בארץ ובעולם".

"כל הלקוחות ממדלים תהליכים עסקיים בכלי מידול המאפשרים להם למפות את המצאי הקיים. המידול מסייע לכלים שמיישמים את התהליכים – כגון כלי BPM. ברגע שכל התהליכים הללו קיימים במסגרת ה-Best Practices מתקצר מהותית זמן ההגעה לשוק, הסיכונים קטנים ואין צורך להמציא את הגלגל מחדש. בשורה התחתונה, מניסיוננו המתודולוגיה הינה לחם חוק להצלחה, בעיקר בפרויקטים גדולים".

"ל-Software AG יש מנהלים מוסמכי ניהול פרויקטים (PMI) עם יכולות לניהול מגה פרויקטים במערכות ה-Mission Critical. למעט מאוד ארגונים יש יכולות כאלו. ההכשרה של המנהלים שלנו היא ברמה גלובלית תוך השקעה גדולה בבניית היכולות והידע שלהם. כתוצאה מכך היועצים שלנו מבינים את הלקוח טוב יותר ויש להם את היכולת לתרגם דרישות עסקיות למערכות שעובדות בהצלחה ומחברות את תשתיות הליבה למשתמש הקצה בצורה מהירה ונוחה. בפרויקטים הגדולים יש לנו את היכולת להקים מערכות ענק בבטחה ולהביא את הפרויקט והלקוח ליעדים העסקיים", הוסיפו שרעבי ופשאי.

"אל מנהלי הפרויקטים מתלווה רובד של היועצים העסקיים שתפקידם לאמוד קריטיות של תהליך ולהגדיר נקודות מדידה כדי לשפר את התהליך העסקי. השילוב של ניהול הפרויקטים והייעוץ העסקי הופך את Software AG ללב הפעילות בכל ארגון".

"בנוסף, אנו ב-Software AG דוגלים בשיתוף ידע גלובלי. העברת הידע הטכנולוגי והעסקי מביאה לישראל ניסיון רב מה-Best Practices הטובים ביותר בעולם העסקי. יתרון נוסף של Software AG הוא שאנחנו גם מפתחים את המוצר וגם האינטגרטורים שלו. החיבור הישיר שלנו לקבוצת הפיתוח של החברה מקצר את לוחות הזמנים של הפרויקט, מקטין סיכונים והופך את הפיתרון לגמיש יותר".

אירועים קרובים