תוכן שיווקי

לקראת אירוע | כיצד לייעל את השימוש בתשתיות המחשוב

25/06/2012 14:52
ITAnalyzer

על מנת לנהל את המשאבים הקיימים, לזהות את כל השינויים המתרחשים, לתחזק רמת שירות גבוהה יש צורך במדדים ברורים למדידת העלויות והיעילות של מכלול התהליכים, הנתונים והמשאבים של ה-IT. ביצועי ה-IT נמדדים בדרך כלל במונחים של הסכמי רמת שירות (SLA) ועלות בעלות כוללת. (TCO) שיטות מדידה אלה, מועילות מאוד לניהול יומיומי ולתכנון האסטרטגי. אולם, כדי להבין את היעילות האמתית של מערכות המידע במונחים עסקיים וחיבור לאסטרטגיה העסקית, יש צורך במימד חדש של פתרונות שיאפשרו ניתוח של כלל הנתונים והמדדים ויספקו תמונה מאוחדת של העסק.

מקבלי ההחלטות בארגונים צריכים להיות מסוגלים לצפות בנתונים בחתכים שונים בצורה קלה וברורה ושיאפשרו להם לזהות קשרים נסיבתיים או מגמות חוזרות שאי-אפשר להתחקות לראותם בדו"חות סטטיסטיים. עובדי מחלקות ה-IT זקוקים למבט מעמיק ומקיף שיספק להם את המידע הדרוש ובמקביל יאפשר לשפר את היעילות התפעולית להפחית את העלויות ולהמשיך לספק שירות ברמה מקסימלית.

המצב כיום שבו מנהלי המחשוב מסתמכים על כלי ניהול/בקרה רבים שפועלים בנפרד וללא קשר אחת לשנייה, גורמת למצב אבסורדי שבו קבלת ההחלטות בארגון אינה אופטימלית וגורמת הוצאות מיותרות ולחוסר יעילות תפעולית. יותר ויותר חברות השכילו להבין את הצורך בלפשט את מורכבות תשתיות ה IT , ניהול יעיל יותר ומקסום משאבים הקיימים, לחזות בעיות אפשריות ולהימנע מאי-זמינות וכשל מערכות בזמן אמת.

הפתרון – ITAnalyzer
כמענה למימד החדש הנדרש כיום, פיתחה חברת ITAnalyzer מוצר ייחודי וחדשני המבצע אופטימיזציה של משאבי המחשוב בארגון. המוצר של ITAnalyzer מאפשר לארגונים בעלי תשתית IT מורכבת ומבוזרת, לנהל, לבקר ולנתח את נתוני ה-IT ממקום מרכזי ועל פלטפורמה אחת.

המוצר של החברה, מנתח את המערכות וביצועיהן ומספק כלים הן לתפעול השוטף ולתכנון המערכתי, המשמשים את המנמ"ר, מנהל התשתיות וצוות ה- IT לצורך קבלת החלטות מושכלות המבוססות על מידע ממוקד, עדכני ואיכותי. הטכנולוגיה הייחודית והיישום המוצר מספק ללקוחות תמורה מלאה כגון: שיפור תהליכי קבלת ההחלטות עד כ- 50%, הקטנת תקלות אנוש עד כ- 50%, שיפור ניצולת מערכות תשתיות ה- IT עד כ- 25% ועוד…

מאפיינים עיקריים של המוצר:

– בניית Dashboard ודוחות ייחודיים בהתאמה לאופי התפקיד (מנמ"ר, מנהל תשתיות, איש תשתיות), הנגזרים ממידע מצטבר ואיכותי המשמשים כלי עבודה לקבלת החלטות.

– התחקות אחר היסטוריית השינויים בשרתים מבחינת מרכיבי חומרה ותוכנה.

– מיפוי מערך האחסון, מרמת הדיסק הבודד ועד השימוש בשטחי האחסון ברמה היישומית.

– מיפוי וניתוח של רשת האיחסון הארגונית, תוך מיפוי כל הקשרים בין מארז האחסון Volume Management, SAN, מערכות קבצים ובסיסי נתונים.

– ניתוח וייעול של מערך הגיבוי, תכנון חלונות זמן, תקינות והיקף הגיבוי, זיהוי חריגים, וניצול מושכל של מערך הכוננים.

– מיפוי וניתוח של מרכיבי ה-HA ו-Replication לגילוי חריגים ואיתור סיכונים לכשלים אפשריים

חברת ITAnalyzer
החברה אשר החלה את פעילותה בשנת 2010 הוקמה על-ידי צוות מקצועי בעל ניסיון רב שנים בתחום הטכנולוגי/עסקי ובעלת הבנה מעמיקה בצרכים הארגונים בתחום מערכות המידע. לאחרונה השלימה החברה סבב גיוס של כ 350,000 דולר ובין לקוחותיה נמצאות החברות כגון: בזק בינלאומי, פלאפון, פרטנר ועוד… משרדי החברה ממוקמים בפארק המדע קרית ויצמן, בנס ציונה והיא מעסיקה כ 12 עובדים.

אירועים קרובים