מיקרוסופט מאיירת

מיקרוסופט (Microsoft) מסכמת השבוע קמפיין ייחודי בפייסבוק (Facebook), במסגרתו פרסמה ציורים אישיים של מאות מקצועני IT, על בסיס תמונת הפרופיל שלהם. הקמפיין נועד להעלאת המודעות בקרב מומחי IT לפתרונות הענן הפרטי של ענקית התוכנה. במסגרתו הוזמנו מקצועני IT לקבל הצצה לעתיד הצפוי להם אם יבחרו בפתרונות של מיקרוסופט.

כך, המשתתפים בפעילות התבקשו לענות על שאלת ידע לצורך סינון, ואז לבחור מבין חמש אפשרויות את העתיד המקצועי שהם שואפים אליו: להיות מומחה ה-IT מספר אחת בישראל או בגלקסיה, להיות מנכ"ל החברה שבה הם עובדים, להיות בעיקר איש משפחה או לעבוד מעט ולבלות הרבה.

מרבית המשתתפים, כצפוי, בחרו בעתיד המשפחתי כמתאים להם ביותר ואחריו בשאיפה לנהל את החברה בה הם עובדים כיום. כהמחשה לעתיד, הכין המאייר אלכס מליק עבור המשתתפים איור עתידני של עצמם, בהתאם לתשובות שבחרו.

דיילי ציפי אמנם מתחרטת בדיעבד שלא ענתה על השאלון וזכתה לאיור אישי, אך מתנחמת באיור מוצלח במיוחד של הבוס:

פלי הנמר, נשיא ויזם קבוצת אנשים ומחשבים, כפי שהופיע בקמפיין הפייסבוק של מיקרוסופט. איור: אלכס מליק

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים