עכשיו זה רשמי: מיקרוסופט רכשה את Yammer תמורת 1.2 מיליארד דולרים

הפעילות של Yammer תצורף לחטיבת אופיס של מיקרוסופט, כאשר שירות הענן הנרכש ישלים את ההיצע של SharePoint ● על פי המודל של Yammer יכולים משתמשים להירשם ולקיים תקשורת חברתית עם משתמשים נוספים באותו מתחם עסקי

סטיב באלמר, המנכ"ל לשעבר של מיקרוסופט. צילום: פלי הנמר

בתום שבוע של הערכות ודיווחים, מיקרוסופט (Microsoft) אישרה אתמול (ב'), כי היא רוכשת את חברת Yammer תמורת 1.2 מיליארד דולרים. עוד אישרה הענקית מרדמונד, כי הפעילות של החברה הנרכשת תשולב בחטיבת אופיס (Office) והתוכנה שלה תשולב במוצרי SharePoint. זאת, בניגוד להערכות של חלק מהאנליסטים, שצפו שהתוכנה תשולב רק במוצרי Dynamics CRM, כתשובה של מיקרוסופט לשירות Chatter של Salesforce.com (שמקביל, למעשה, ל-Yammer). בפועל תשולב תוכנת Yammer ב-SharePoint, ב-Dynamics וגם תוצע כמוצר עצמאי.

קורט דלבנה, נשיא חטיבת אופיס של מיקרוסופט, טען שהמוצר של Yammer הוא "הטוב ביותר בקטגוריה של רשתות חברתיות לארגונים" ושהחברה שמאחוריו מציעה "חידושים בקצב מהיר בענן", לתועלת הלקוחות של מיקרוסופט. "לחברת Yammer מודל ייחודי שמתאים במיוחד למשתמשי הקצה ומאפשר להם להפעיל מיד רשתות חברתיות", אמר.

על פי המודל של Yammer יכולים משתמשים להירשם ולקיים תקשורת חברתית עם משתמשים נוספים באותו מתחם עסקי. ארגונים שמעוניינים להפיק יתרונות מהשיתוף יכולים לרכוש מנוי בתשלום וליהנות מיכולות ניהול ומאפיינים משודרגים נוספים.

מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, ציין שמודל המכירות של Yammer היה אחד היתרונות הבולטים ביותר בעיניו. Yammer מציעה, על פי באלמר, "מודל ייחודי של אימוץ ויראלי. רבים מדברים על ארגונים ורשתות חברתיות אבל אף אחד עוד לא הצליח להקים מסד של לקוחות ארגוניים ולזכות להערכה במחלקות המיחשוב ובקרב הלקוחות, מלבד Yammer".

במיקרוסופט הדגישו, כי השירות של החברה הנרכשת יוסיף לפעול באופן עצמאי, בזמן שבחברה יחפשו דרכים נוספות להעמיק את השילוב עם SharePoint ומוצרים נוספים של מיקרוסופט.

מנכ"ל Yammer, דייוויד סאקס, ציין שהחבירה למיקרוסופט ולמשפחת המוצרים שלה היא הדרך הטובה ביותר למצות את הפוטנציאל של השירות ולזכות לתפוצה רחבה בקרב העסקים. "קורט ואני חולקים בחזון שעל פיו רשתות חברתיות בארגונים מציעות יכולות גבוהות יותר כאשר הן משולבות ביישומים עסקיים", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים