תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | חברת ESET הציגה מוצרי Business חדשים בכנס Infosec 2012 לצד אפליקציית אבטחה לסמארטפונים וטאבלטים

רונן מואס, מנכ"ל ESET ישראל: "היום יש הרבה יותר נקודות קצה בכל ארגון, ויש להגן על כולן"

26/06/2012 14:31

חברת ESET ישראל, הנציגה הרשמית של חברת ESET, חשפה ביום ראשון את מוצרי אבטחה חדשים של החברה למגזר העסקי: תוכנת ההגנה הבסיסית לנקודות קצה ESET Endpoint Antivirus וחבילת האבטחה הכוללת לנקודות קצה ESET Endpoint Security בכנס Infosec השנתי. פתרונות האבטחה החדשים של ESET כוללים גם את הגרסה החדשה ביותר של ממשק הניהול מרחוק ESET Remote Administrator.

החידוש המשמעותי ביותר במוצרי האבטחה החדשים של ESET הוא ה-ESET Live Grid – זיהוי קבצים חשודים על סמך מוניטין, תוך ניצול טכנולוגיית הענן. באמצעות שילוב בין טכנולוגית הענן לטכנולוגית הזיהוי בשיטה היוריסטית של ESET, הנקרא Threat Sense, מוצרי ESET מספקים הגנה מתקדמת מצד אחד וניצול משאבים מינימלי מצד שני. בנוסף לכך, ממשק הניהול מרחוק – ESET Remote Administration – המגיע כחלק אינטגרלי מפתרונות האבטחה לעסקים מספק יכולות ניהול ובקרה אפקטיביות לרשתות בארגונים בכל גודל.

"לא מדובר כאן ב-'שדרוג גרסה' ובטח שלא ב-'אריזה חדשה'" אומר רונן מואס, מנכ"ל ESET ישראל. "חברת ESET יצרה שני מוצרי אבטחה חדשים לחלוטין למגזר העסקי שלוקחים את אבטחת העסק צעד נוסף קדימה".

המאפיינים העיקריים בתוכנת ההגנה ESET Endpoint Antivirus הם אנטי וירוס NOD32, אנטי-רוגלות (Antispyware), מנגנון Anti-Stealth (רכיב ייעודי להגנה מפני מזיקים מבוססי טכנולוגיית Rootkit), מנגנון Self-Defense שמונע הסרה לא רצונית של תוכנת האבטחה מנקודת הקצה, מערכת למניעת חדירה (HIPS), מנגנון הגנה לרכיבי מדיה ניידת ואת ממשק הניהול מרחוק ESET Remote Administration. חבילת האבטחה הכוללת ESET Endpoint Security מורכבת מכל המאפיינים שצוינו לעיל ובנוסף כוללת גם חומת אש אישית ומנגנון אנטי ספאם.

לצד מוצרי ה-Business החדשים, הציגו ב-ESET גם את אפליקציית האבטחה שלהם לסמארטפונים וטאבלטים מבוססי אנדרואיד. לדברי מואס הסמארטפונים והטאבלטים מהווים נקודות קצה בפני עצמן בעסק ויש להגן גם עליהן. "עידן ה-Bring Your Own Device כבר כאן, והוא מציב אתגרים חדשים בפני מנהלי הרשת או מנהלי אבטחת המידע בארגונים" אומר מואס. "המוצר שלנו לסמארטפונים וטאבלטים מבוססי אנדרואיד מאפשר למנהל הרשת לא רק למנוע התקפות וירוסים על המכשיר אלא גם לנעול את המכשיר או למחוק ממנו מידע מרחוק, לאתר אותו באמצעות GPS ועוד פיצ'רים נוספים ושימושיים שעונים על הצרכים של מנהל הרשת".

את אפליקציית האבטחה לסמארטפונים וטאבלטים ESET Mobile Security תוכלו למצוא ב-Google Play ולהתנסות בה ללא תשלום למשך חודש. ניתן להוריד את האפליקציה ישירות על ידי סריקת הברקוד המצורף:

אירועים קרובים