סמסונג: עד סוף יולי נמכור יותר מ-10 מיליון מכשירי Galaxy S3

החברה צופה לעבור את אבן הדרך הזו כחודשיים לאחר השקת הסמארטפון החדש שלה ● זאת, אף על פי שהיא מתמודדת מול ביקוש גדול ומחסור ברכיבים, שגרם לעיכובים במסירות בארצות הברית ובאירופה ● בסמסונג צופים ש-"למרות המצב הכלכלי הקשה באירופה ובעיות הנוגעות לאספקת רכיבים ל-Galaxy S3, רווחי הרבעון השני יהיו טובים יותר מהרבעון הראשון"

סמסונג (Samsung) צופה, כי עד סוף חודש יולי יגיעו המכירות של מכשירי Galaxy S3 ברחבי העולם ליותר מ-10 מיליון – כך מסרה החברה אמש (ג'). זאת, אף על פי שהיא מתמודדת מול ביקוש גדול ומחסור ברכיבים, שגרם לעיכובים במסירות בארצות הברית ובאירופה.

שין ג'ונג-קיון, נשיא חטיבת הניידים בסמסונג, ציין שמכשיר ה-Galaxy S3 יגיע לאבן הדרך של 10 מיליון מכשירים שנמכרו תוך חודשיים מרגע השקתו. לדבריו, "קשה מאוד לעמוד בביקוש".

כישלונה של סמסונג לספק רכיבים לטלפון החכם האחרון שלה עורר דאגה שמכירותיה ברבעון השני של השנה יהיו נמוכות מהצפוי.

"למרות המצב הכלכלי הקשה באירופה ובעיות הנוגעות לאספקת רכיבים ל-Galaxy S3, רווחי הרבעון השני יהיו טובים יותר מהרבעון הראשון", אמר ג'ונג-קיון.

החברה הודיעה, כי המחסור ברכיבים נפתר וכי כעת היא פועלת במלוא התפוקה כדי לספק את הביקוש. סמסונג ציינה, כי "הביקוש פשוט עלה בהרבה על הציפיות שלנו".

הערכת החברה לגבי מכירות ה-S3 משקפות ביקוש גדול על ידי מפעילות סלולריות בעולם. עד סוף יולי השנה, דיווחה היצרנית הדרום קוריאנית, יימכר מכשיר ה-S3 על ידי 300 מפעילות סלולריות ב-147 מדינות בעולם.

כוונתה של סמסונג בהפצה המסיבית לצבור משתמשים ולהקדים את ההכרזה של היריבה, אפל (Apple), על הגרסה החדשה של ה-iPhone – הכרזה שצפויה להיערך ברבעון השלישי השנה.

סמסונג הדיחה בשנה שעברה את נוקיה (Nokia) כיצרנית הטלפונים הגדולה בעולם ומתחרה מול אפל על המקום הראשון בין יצרניות הסמארטפונים. החברה שואפת להכפיל את מכירות הסמארטפונים שלה במהלך השנה ולהגיע למכירות של כ-200 מיליון מכשירים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים