רד תרמה מלגות בסך של יותר מ-100 אלף שקלים לסטודנטים למדעי המחשב במכללת תל-אביב יפו

19 סטודנטים קיבלו מהחברה מלגות בסך של 114 אלף שקלים, שישמשו בחלקן למימון שכר הלימוד של הסטודנטים ובחלקן האחר למימון הוצאות המחייב שלהם ● זהר זיסאפל, יושב ראש רד, ביקש ממקבלי המלגות "שיסיימו בהצלחה את הלימודים, שיישארו בישראל לאחר סיום הלימודים וכאשר ינחלו הצלחה בעבודתם, שידאגו לתרום בעצמם לדור הבא של הסטודנטים"

רד תקשורת מחשבים תרמה מלגות לימוד בהיקף של 114 אלף שקלים ל-19 סטודנטים הלומדים במגמה למדעי המחשב במכללה האקדמית תל-אביב יפו. המלגות ישמשו בחלקן למימון שכר לימוד ובחלקן לסיוע בהוצאות המחייה של הסטודנטים שקיבלו אותן.

בדבריו לסטודנטים בטקס קבלת המלגות ביקש זהר זיסאפל, יושב ראש רד, מהסטודנטים שקיבלו אותן "שיעמדו בשלוש משימות: שיסיימו בהצלחה את הלימודים, שיישארו בישראל לאחר סיום הלימודים וכאשר ינחלו הצלחה בעבודתם, שידאגו לתרום בעצמם לדור הבא של הסטודנטים". לדבריו, "אני רואה בכם את ממשיכי הדרך של הענף ומצפה להשתלבותכם המהירה בתעשיית הטכנולוגיה הישראלית".

פרופ' נחמיה פרידלנד, נשיא המכללה, אמר לסטודנטים: "בחרתם בהשכלה, בלמידה ובהעמקה כבסיס לחייכם המקצועיים בעתיד. בחירה זו נושאת פירות כבר כיום ואני בטוח שהיא תוכיח את עצמה גם בעתיד".

מלבד המכללה האקדמית תל אביב-יפו, רד מעניקה מזה מספר שנים מלגות גם לסטודנטים מהטכניון, אוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת בן גוריון, וכן לחיילי יחידה בחיל המודיעין. החברה אף יזמה שרשרת פרויקטים לטיפוח השימוש במחשבים ואינטרנט, במסגרתם היא מקימה בתרומה מרכזי מחשבים ברחבי הארץ, בעיקר בפנימיות בהן חוסים ילדים שהופנו אליהן על ידי הרשויות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים