תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מערכת 'מענקים' של הקרן לידידות עולה לאוויר

הפיתוח חדש של בלאט-לפידות על פלטפורמת Force.com ישפר משמעותית את זמני הטיפול בבקשות לסיוע

27/06/2012 14:06

בלאט-לפידות יישומים ארגוניים והקרן לידידות מציינות את השקת "מענקים". המערכת החדשה בענן לטיפול בבקשות לקבלת סיוע, פותחה בבלאט-לפידות במיוחד לצרכי הקרן לידידות על פלטפורמת Force.com.

הקרן לידידות היא ארגון פילנתרופי התומך בחוסן הלאומי והחברתי של העם היהודי ומדינת ישראל. הקרן פועלת כדי ליזום ולהפעיל מיזמים להשפעה חברתית וליצירת שינוי שיביא לחיזוק החוסן הלאומי-חברתי. בשנות פעילותה יצרה הקרן שיתוף-פעולה אסטרטגי עם משרדי הממשלה, רשויות מקומיות, ארגונים חברתיים, ציבוריים, יהודיים ועוד. פלטפורמת Force.com משמשת לפיתוח תוכנות בהתאמה לדרישות הספציפיות של הלקוח, תוך התממשקות מלאה למערכת ה-CRM  של Salesforce.com, באמצעותה מתנהלים תהליכי הבק-אופיס של הקרן לידידות.

יהונתן לוירר, יועץ מיחשוב בקרן לידידות: "כחלק מתהליך המכרז ביקשנו חוות דעת על בלאט-לפידות, ושמענו מלקוחות רבים על שביעות רצון רבה מהיכולת הטכנית ומההוגנות העסקית של החברה. היה חשוב לנו לבחור בחברה הוגנת ולוודא שנמשיך לקבל שירות איכותי גם לאחר סיום ההטמעה. בחרנו בפלטפורמת Force.com מפני שתשתית הענן, ביחס לפלטפורמות הפיתוח המסורתיות, מפחיתה בכ-50% הן את זמן הפיתוח והן את העלויות. בעבר השתמשנו במערכת שלא ענתה על הצרכים המורכבים של תהליך הטיפול בבקשות לסיוע. בהתחשב בכך שבחרנו לפתח מערכת מאפס, אפשר לומר שעמדנו במסגרת התקציב והלו"ז. בנינו את תהליך הטיפול בצורה יעילה מבלי להתבסס על מה שהיה קודם וזה בהחלט מעיד על כך שעשינו בחירה טובה".

אודי שויקי, ר"צ פרויקטים בבלאט-לפידות: "האתגר היה ליעל את תהליך הטיפול בבקשות לתרומה, להאיץ את מהירותו ולשפר את איכותו. הבקשות מורכבות מאוד והטיפול דורש בדיקות ואישורים. פלטפורמת Force.com אפשרה לנו להפוך תהליכים רבים מידניים לאוטומטיים ובכך לקצר משמעותית את זמני העיבוד והטיפול בבקשות".

ציון גבאי, מנכ"ל הקרן לידידות: "כחלק מההתחדשות וההתמקצעות של הקרן לידידות והפיכתה לקרן חברתית מובילה בשדה החברתי החלטנו לפתח ממשק טכנולוגי מתקדם בין הקרן לבין מאות הגופים הנתמכים על ידינו. המערכת אמורה לשדרג באופן דרמטי את תהליך קבלת הבקשות מהארגונים והרשויות בשטח, לשכלל את תהליך קבלת ההחלטות בתוך הקרן ולהגביר את היכולת לבקר ולעקוב אחר ניצול כספי הקרן למימוש המטרות החברתיות ששמנו לעצמנו. אנו משתדלים מאוד לזרז את הטיפול בבקשות לתמיכה, להגביר את השקיפות בנוגע לקבלת ההחלטות, לשכלל את יכולת הבקרה של הקרן על המענקים, ולשפר את יכולת איסוף המידע מהתוכניות השונות אותן אנו מפעילים. אנו מקווים ומאמינים שהמערכת החדשה תסייע בידינו לעמוד ביעדים אלה ולשפר משמעותית את פעילותנו למען החברה בישראל".

אירועים קרובים