תוכן שיווקי

קוורטיקס מאבטחת מידע רגיש ב-Vente-privee.com

27/06/2012 15:30

קוורטיקס (Covertix) מספקת את הדור הבא של פתרונות אבטחת המידע, המאפשר לארגונים שליטה ומעקב על קבצים דיגיטליים ברמת הקובץ. מוצר הדגל של קוורטיקס, SmartCipher, מותקן ומופעל בהצלחה מזה כשנה ב-Vente-privee.com בצרפת.

Vente-privee.com היא מובילה עולמית במכירה מקוונת של מותגים, עם יותר מ-13 מיליון לקוחות רשומים באירופה ומחזור מכירות של יותר ממיליארד יורו ב-2011. בכנס אבטחת מידע שהתקיים לאחרונה, סיפר מנהל אבטחת המידע של החברה, ניקולה פלגרין על נסיונו עם המערכת בארגון. "מידע חסויי לגבי מכירות עתידיות  דלף וגרם נזק לחברה, הבנו שה-Firewall אינו נותן לנו שליטה מספקת במסמכים רגישים" העיד, "בקיץ 2011 התקנו מערכת SmartCipher של Covertix לקבוצת משתמשים ראשונה".

SmartCipher מבצע תיוג אוטומטי של מסמכים ומוסיף להם הגנה דינמית, גם כאשר אין חיבור לשרתי האירגון. ההגנה מוצפנת ומוצמדת לקובץ עצמו ונעה איתו לכל מקום, ללא הפרעה לתהליכי העבודה בחברה. המערכת מעניקה לארגון שליטה בזמן-אמת ואת היכולת לחסום פעולות מסוימות על קבצים ולשלוח התראות למשתמשים כל אימת שהרשאת שימוש מופרת. "לאור ההצלחה רכשנו והטמענו את הפתרון עבור שאר העובדים הרלוונטיים" (בחברה כ-1800 עובדים) מוסיף פלגרין, "המערכת מתריעה מיידית על כל הפרה של נהלי האבטחה שנקבעו ע"י הארגון, לשביעות רצוני המלאה".

אירועים קרובים