גוגל הציגה את גרסה 4.1 של אנדרואיד

הגרסה, המכונה Jelly Bean, כוללת שורה של חידושים, בהם עיצוב חלק יותר של ממשק המשתמש, שיפורים בקלט הקולי ושינויים משמעותיים בחיפוש ● כן מסרה החברה, כי עד כה הופעלו 400 מיליון מכשירי אנדרואיד ומדי יום מופעלים מיליון מכשירי אנדרואיד חדשים

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

לצד המשקפיים האלקטרוניים החדשים שלה ומחשבי הלוח מדגמי Nexus 7, הציגה גוגל (Google) אמש (ד') בוועידת המפתחים השנתית I/O 2012 שערכה בסן פרנסיסקו את גרסה 4.1 של מערכת ההפעלה הסלולרית שלה, אנדרואיד (Android). הגרסה החדשה כוללת שורה של חידושים, בהם עיצוב חלק יותר של ממשק המשתמש, שיפורים בקלט הקולי ושינויים משמעותיים בחיפוש. בסך הכול מסתכמים החידושים לכדי שינוי של ממש באופן השימוש במכשיר הטלפון.

אחד השינויים הבולטים באנדרואיד 4.1, המכונה Jelly Bean, קשור למסך ההודעות (Notifications), שהפך במידה רבה לסביבה בפני עצמה, שממנה ניתן לבצע רבות מהפעולות היום יומיות. כך, למשל, ניתן לחייג ישירות מתוך מסך ההודעות, לצפות בדואר האלקטרוני בתצוגה מקדימה ולשלוח דואר אלקטרוני ישירות מתוך הודעת יומן.

שיפור נוסף מאפשר להקליד טקסט בפקודות קוליות, שלא במקוון, אך יכולת זו זמינה לפי שעה רק באנגלית של ארצות הברית. הממשק של המצלמה מאפשר כעת לצפות במהירות בכל התמונות וגם למחוק תמונות בהינף אצבע. כמו כן, ניתן להעביר כעת תמונות וסרטונים בתקשורת NFC. כלי הנגישות כוללים כעת תמיכה משופרת בשפת ברייל.

עם זאת, השיפור המשמעותי ביותר הוא, ככל הנראה, מנגנון Google Now, שאמור לשפר את תוצאות החיפוש על סמך ההיסטוריה של החיפוש, ההיסטוריה של הדואר האלקטרוני והיומן, ולהציג מידע רלוונטי יותר. לחובבי נסיעות יוצגו, למשל, מסלולי טיול מומלצים, לוחות זמנים של תחבורה ציבורית ומסעדות מתאימות בדרך. כן יכול המנגנון להציג את המסלול המהיר ביותר להגעה לפגישה שנקבעה ביומן.

הוגו בארה, מנהל מוצר אנדרואיד, סיפר שעד כה הופעלו 400 מיליון מכשירי אנדרואיד ומדי יום מופעלים מיליון מכשירי אנדרואיד חדשים. זאת, בהשוואה ל-100 מיליון מכשירים שפעלו בשנה שעברה ו-400 אלף הפעלות ליום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים