אביב פתרונות הטמיעה מערכת ERP ברשת ההלבשה התחתונה אפרודיטה; ההיקף: מיליוני שקלים

מדובר בפתרון תוכנה כולל לניהול הרשת, שמונה מעל 70 חנויות, ומערכת ERP לניהול המכירות, הלוגיסטיקה, הרכש והמחסנים, המכירה הסיטונאית, ניהול ושליטה ברשת החנויות, קידום המכירות, המבצעים והקשר עם הלקוחות, וניהול פיננסי מלא ● אביב פתרונות הייתה אחראית כוללת לתכנון, ביצוע, הטמעה, הקמת התשתית ואירוח המערכת בענן, בעזרת קבלני משנה

חברת אביב פתרונות הטמיעה פרויקט ERP ברשת ההלבשה התחתונה אפרודיטה. הפרויקט החל לפני חצי שנה והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף מעריכים אותו במיליוני שקלים.

החברה סיפקה לאפרודיטה פתרון תוכנה כולל לניהול הרשת, שמונה מעל 70 חנויות, ומערכת ERP לניהול המכירות, הלוגיסטיקה, הרכש והמחסנים, המכירה הסיטונאית, ניהול ושליטה ברשת החנויות, קידום המכירות, המבצעים והקשר עם הלקוחות, וניהול פיננסי מלא.

אביב פתרונות הייתה אחראית כוללת לתכנון, ביצוע, הטמעה, הקמת התשתית ואירוח המערכת בענן, בעזרת קבלני משנה. במסגרת הפרויקט הייתה החברה אחראית גם על אספקת התוכנה לניהול אפרודיטה, אירוח מלא של תשתיות המיחשוב בחוות השרתים של אביב, ניהול הפרויקט והטמעת המערכת ומתן שירותי אחזקה לתוכנה ולחומרה בפריסה ארצית.

המערכת החליפה את התוכנות ששירתו קודם לכן את הקבוצה, ובהן תוכנת גזית של וריפון, שניהלה את רשת החנויות, ותוכנת חשבשבת.

"הטמעת המערכת ומשלימה פונקציות שנדרשות בניהול רשתות קמעוניות במאה ה-21, במיוחד לגבי קופות בענף הקמעונות", אמר שמואל אבני, מבעלי רשת אפרודיטה. הוא הוסיף, כי "זו מערכת התראה עסקית שעלות התאמתה בעסקים אחרים כרוכה בפיתוחים של מיליוני דולרים, שעסקים קטנים ובינוניים לא יעמדו בהם, בעוד שעלויות מערכת מתקדמת זו דומה לעלויות של כל מערכת קופות אחרת בישראל".

לדברי אבי בן דוד, מנכ"ל אביב פתרונות בתוכנה מקבוצת אביב פתרונות, "הפתרון מוכיח את יתרון המודל של פתרון תוכנה שלם, הכולל את הקופות ואת מערכת ה-ERP בפתרון אחיד. בנוסף, מתחזקת המגמה שהלקוחות בוחרים בנו לארח את תשתיות המערכת ו-'להשתחרר' מהרכישה והאחזקה של החומרה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. האלמוני

    חבל, חבל מאוד אפרודיטה. מאחד שמכיר את החברה מבפנים, לקחתם חברה לא משהו, עם מוצר לא משהו והכי חשוב עם ניהול לא משהו. לצערכם, תבינו את זה בקרוב.

  2. איציק

    צר לי אפרודיטה,אבל להטמיע מערכת במיליוני שקלים בחברת טקסטיל זה אסון גדול. קיימות היום מערכות ERP המתממשקות לקופות רושמות בעלות של לא יותר מחצי מיליון עד 750 אלפי שקלים. לקחת חברת ייעוץ מהיקרות בשוק שמשתמשת בקבלני משנה שמייקרים את העלויות זה פשוט מהלך רע ביותר!!!

אירועים קרובים