תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שולחן עגול ITSM

28/06/2012 16:56

ארגוני IT רבים עוסקים רוב הזמן ב-"כיבוי שרפות", ומתפקדים כלוחמי חזית במצב חירום. שוחחנו עם יורם אלול – מנהל איזור ישראל ותורכיה בחברת BMC ועם יגאל שחק – מנהל פעילות BMC במטריקס, לשיחה על סוויטת פתרונות ה-ITSM של החברה שמיועדת לתמוך בארגוני ה-IT במלחמתם היומיומית הזאת. לא בכדי קוראים למוצר "Remedy" (תרופה).

לאילו ארגונים מיועדת סוויטת פתרונות ה-ITSM שלכם?
יורם אלול: פתרונות ה-ITSM של BMC מיועדים לארגוני ומחלקות IT שמבינים ומעריכים את הערך הניהולי והעסקי של ניהול נכון של שירותי IT משולבים. הפתרונות הללו מיועדים לארגונים ששמים דגש על התייעלות, חותרים לשיפור תהליכים ובעיקר חשוב להם לנהל בחוכמה את העלויות הארגוניות ולספק איכות שירות מעולה. אנחנו פונים לארגונים ומציעים להם פתרונות שיאפשרו להם להוציא לפועל אסטרטגית תמיכה מאוחדת במערך ה-IT בארגון, הכוללת שירות עצמי וניידות, וזאת, על מנת להיות מתואמים עם התפיסה העסקית הארגונית. הפתרונות של BMC כיום בתחום ITSM מכסים את כל טווח הארגונים הקיימים, החל מארגוני SMB ועד לארגונים גלובליים עם צרכים מיידים.

ספרו בבקשה על סוויטת Remedy של BMC.
יגאל שחק: ראשית, חשוב לי להדגיש כי מדובר בחבילת ITSM אמיתית, ולא באוסף של מוצרים. חבילת המוצרים והפתרונות הללו מאפשרת את ניהול ה-IT בכל מקום ובכל עת. חבילת BMC Remedy IT Service Management מפשטת את המורכבות ואת העלויות, ומספקת ניראות של המשאבים, הפעילויות, וסדרי העדיפויות הנדרשים בכדי לספק שירותים עסקיים ולתמוך בהם. עם פתרונות ניהול שירותי ה-IT של BMC, ניתן לייעל את תהליכי עמדת השירות, לשלוט בנכסי החומרה והתוכנה, לנהל החלפות ומחזורי חיים מלאים של גרסאות, לזכות ביתרונות של יישומים ניידים, ולהשיג הפחתת עלויות באמצעות שירות עצמי.

יגאל שחק, מנהל אגף BMC במטריקס. צילום: משה אלוןיישומי BMC Remedy IT Service Management זמינים להתקנה On-Premise (התקנה מקומית) או על פי דרישה כ-SaaS (תוכנה כשירות), והם חולקים אותו BMC Atrium CMDB (מאגר נתוני תצורה מרכזי) במטרה לתאם את התהליכים לתצוגה אחת של רכיבי הטכנולוגיה התומכים בשירותים עסקיים קריטיים. כולם מתוגברים במערכת BMC Remedy Action Request (מערכת בקשות לפעולה), פלטפורמה לניהול תהליכי שירות וכולם זמינים כיישומים ניידים.

יורם אלול: BMC מציעה לשוק את המבחר הרחב ביותר של פתרונות ניהול השירות הזמינים כיום. חבילה זו , ללא ספק, מפשטת תהליכים והופכת את התמיכה בניהול לקוחות, שינוים, נכסים ובבקשות, לתהליך מאוחד וחלק. בנוסף, BMC Remedy OnDemand מספקת את כל יתרונות התוכנה המובילה שלנו – תוך ביטול עלויות האחזקה, המינהל והתשתיות באמצעות מודל SaaS. החבילה כוללת גם פתרון SMBU, המספק שירות ניהול IT קל להטמעה ותואם ITIL לחברות בגודל בינוני בתצורה נוחה לשימוש, בעלות נמוכה, ובטכנולוגיה המוטמעת במהירות. כמו כן, אנחנו מציעים גם Service Desk המספק מרכז שירות המתאים לתצורת ענן, שהינו בעל יכולות שירות עצמי וניהול מלאי המתאכסנות על פלטפורמת SaaS של Salesforce.com.

כיצד אתם מסייעים לארגונים להתמודד עם ריבוי הארועים והתקלות איתם הם מתמודדים?
יגאל שחק: ל-BMC יש פתרון Service Desk המיועד לניהול תקלות ובעיות. הפתרון מפחית את מספר האירועים בטיפול, מקצר את הזמן עד לפתרון, ומונע התרחשות אירועים בעתיד – כל זאת תוך שיפור יעילות צוות ה-IT. הפתרון הוא חלק מחבילת BMC Remedy IT Service Management, והוא מסייע ללקוחותינו להגיב במהירות וביעילות למצבים המפריעים לשירותים קריטיים. בין אם הבקשה נשלחת באמצעות טלפון חכם, ברשת, בדואר אלקטרוני, בטלפון או מהמחשב השולחני -ובין אם מדובר באירוע שנוצר ביישום ניהול רשת או מערכת, ה-BMC Service Desk מהווה נקודת קשר אחת, הממזגת את הבקשות ומטפלת בהן, מהפניה ועד לפתרון.

אירועים קרובים